1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خدمات نوروزی و امداد ویژه برای مشتریان بهمن موتور

خدمات نوروزی و امداد ویژه برای مشتریان بهمن موتور

20 اسفند 1396
  • 0

طرح امداد نوروزی گروه بهمن از 28 اسفند 96 لغایت 14فروردین 97 خدمات پشتیبانی خود را به کلیه مشتریان شرکت بهمن موتور در ایام نوروز ارائه خواهدکرد .

ارائه خدمات نوروزی و امداد ویژه برای مشتریان بهمن موتور

این طرح در50 نمایندگی منتخب و تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 18 و همچنین تعداد 52 تیم مستقر امدادی در محور های مواصلاتی و مسیرهای پرتردد در سراسر کشور، ورودی و خروجی شهرها و جایگاه های پلیس راه به صورت شبانه روزی به اجرا گذاشته خواهد شد .

بروزرسانی ابزار و تجهیزات و همچنین ارسال قطعات پر مصرف امدادی، همکاری کانون جهانگردی واتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با شرکت گروه بهمن جهت پوشش دهی خدمات امداد در این ایام، معرفی و اطلاع رسانی طرح کشیک نوروزی به مشتریان از طریق سایت، رسانه ها و همچنین توزیع تراکت طرح در بین مشتریان و نظر سنجی از مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی از جمله اقدامت صورت گرفته در این طرح به شمار می آید.

همچنین سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب تر را می توان تشکیل تیم های پشتیبانی، ارسال هوایی قطعات و همچنین برگزاری همایش و دوره های آموزشی برای امدادگران برشمرد .

مشتریان محترم می توانند برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرها و پیشنهادهای خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن 48027-021 تماس حاصل نموده و همچنین جهت اطلاع از لیست نمایندگان کشیک به سایت گروه بهمن به نشانیwww.bahman.ir مراجعه نمایند .



نظرات