1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اطلاعیه 7 بندی گروه بهمن در مورد جزئیات فروش مزدا 3

اطلاعیه 7 بندی گروه بهمن در مورد جزئیات فروش مزدا 3

7 مرداد 1397
  • 20

روابط عمومی گروه بهمن با صدور اطلاعیه ای ۷ بندی نسبت به شفاف سازی پیش فروش مزدا ۳ در هفته گذشته اقدام کرد.

اطلاعیه 7 بندی گروه بهمن در مورد جزئیات فروش مزدا 3



1. فروش اینترنتی خودرو مزدا 3 از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 03/05/97 و با اطلاع رسانی مناسب در سایت های مربوطه، آغاز شد.

2. فروش اینترنتی، از طریق سایت اینترنتی شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) انجام شده که این شرکت از طریق شرکت مگفا، وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است. لازم به ذکر است شرکت مگا سابقه طولانی در همکاری با خودروسازان بزرگ کشور در زمینه فروش اینترنتی دارد.

3. با توجه به ابلاغیه های صادره از سازمان حمایت مصرف کنندگان، مبنی بر تعیین مهلت تحویل در فروش های نقدی خودرو تنها در بازه 30 روزه، این شرکت بر اساس برنامه مصوب فروش در مرداد ماه،نسبت به ثبت نام اقدام کرد.

4. به جهت افزایش ضریب اطمینان از دسترسی مصرف کننده اصلی به خودرو، محدودیت ثبت نام حداکثر یک دستگاه به ازای هر کد ملی در شرایط فروش لحاظ شد، که امکان صلح نیز برای مشتری وجود ندارد.

5. پیرو آمار ارسالی از جانب شرکت مگا ، مجموع متقاضیان خرید (غیر تکراری) در زمان فروش اینترنتی 212 هزار نفر بوده ، بر همین اساس احتمال خرید جهت هر متقاضی بسیار اندک بوده است.

6. گفتنی است کل تولید خودروی مزدا 3 جدید از سال 89 تا کنون ، کمتر از26 هزار دستگاه بوده است بنابراین امکان پاسخ به چنین حجمی از تقاضا برای شرکت بهمن موتور وجود نداشته است.

7. اطلاعات اخذ شده از شرکت مگا در خصوص نحوه فروش حاکی از این است که پس از بازخوانی اطلاعات Refresh) ) در آغاز ثبت نام جهت ایجاد شرایط یکسان برای تمامی مشتریان، همه افرادی که پیش از ساعت 9 وارد سامانه شده بودند از سایت خارج شدند . در مرحله نخست به تعداد خودروی قابل عرضه ، مشتری جهت طی کردن فرآیند ثبت نام به سایت هدایت می شود. با توجه به اینکه معمولاً بخشی از متقاضیان به دلیل مشکلاتی از قبیل ناقص بودن اطلاعات یا عدم پذیرش درگاه بانک از ارائه فرآیند باز می مانند ، در سایت اطلاع رسانی دوباره انجام و در صورت باقی ماندن ظرفیت ، دوباره شرایط فروش برای 15 دقیقه دیگر برقرار خواهد شد.



نظرات

  • مهدی مهدی (8 مرداد 1397 ساعت 08:20)

    پیشنهاد می کنم اولا لیست کلیه فک وفامیلهای مسولین شرکت مگا را در بیاورید وبا افرادی که موفق به ثبت نام شده اند را مطابقت دهید.دوما من خودم دو ساعت در سایت علاف بودم اخر موفق شدم وارد شوم . اول پیام داد ارزونه تموم شد و گرونه را انتخاب کردم رفتم تا اخر گفت برو درگاه واریزی . اما درگاه هم مثل مسولین شرکت الکی بود.
    راستی چرا دونفر از این دزدها را وسط میدان ازادی گردن نمیزنند .بعد می نشینیم قوانین دیگر کشورها را تحلیل می کنیم . و از خوبیهای خودمان می گوییم . واقعا متاسفم
    البته یک موضوع دیگر اینست که شاید مزدا 3ها را بین نمایندگان محترم-وزرا- اقازاده ها تقسیم نمودند. شاید می خواهن مستند سازی فروشهای گذشته را برای فرار از قانون جور می کنند.

  • علی علی (7 مرداد 1397 ساعت 16:40)

    الحمدوالله از دیشب تو سایت دیوار شروع به فروش حواله مزدا با قیمت ۲۱۰میلیون کرده اند (قابل توجه وزیر صنعت)

  • رضایی رضایی (7 مرداد 1397 ساعت 15:26)

    متاسفم برای دروغای گروه بهمن و سایر خودروسازها که در زمان بحرانی محصولات خود را با تبلیغات و بازار گرمی چند برابر قیمت از طریق واسطه به فروش می رسانندوقتی خدا و مرگ و معاد را فراموش کردند راحت هر کاری ازشون برمیاد

  • سایپاخودرو سایپاخودرو (7 مرداد 1397 ساعت 15:23)

    بهمن جان به رو ح اعتقاد داری؟ تو رو...در بایسی گیر نکن بگو.

  • بی نام بی نام (7 مرداد 1397 ساعت 15:14)

    واقعا متاسفم .

  • بی نام بی نام (7 مرداد 1397 ساعت 15:09)

    ******** تو ایم ********* دیگه قانونی شده

  • محمدرضا محمدرضا (7 مرداد 1397 ساعت 14:47)

    قسمت جالب تمام پیش فروشها خودرو اینجاست که تو یک ربع آخر اجازه میدن همه مشخصات خودشونو وارد کنند بعد میزنه ظرفیت تکمیل شد خطای شماره فلان!!

  • محراب محراب (7 مرداد 1397 ساعت 14:46)

    آخه این چه طرز پیش فروش کردنه هر 15 دقیقه یکبار هر بار هم سایت خارج میشه از دسترس دوباره برمیگرده!

  • آرش آرش (7 مرداد 1397 ساعت 14:43)

    اگه میخواستی قابل صلح نباشه یه مبلغیشو در حد 5 تومن چگ میگرفتید و سند را بعد از مثلا یک سال انتقال میداید که قابل خرید و فروش تو بازار نباشه. دقیقا مثلا سراتو. یهو قیمتای بازارش هم افت کرد.

  • 11 11 (7 مرداد 1397 ساعت 14:40)

    گروه بهمن بخونید به من چه

  • milad milad (7 مرداد 1397 ساعت 14:25)

    د من 4 بار تا وصل شدن به درگاه پرداخت رفتم ولی یا مسخره ترین پیغام که صف طولانی هست مواجه شدم آخه *** مگه صف نونوایی هست شما اگر میخواستید 4 تا درگاه از بانکهای دیگه بیشتر باز میکردید پس خودتون *** هستید

  • رضا رضا (7 مرداد 1397 ساعت 13:40)

    شما گروه بهمن باخودتون چه فکر میکنید که ملت چیزی نمیدونند..چشم دولت مجلس و سایر دستگاهای نظارتی روشن فقط به یی اطلاعیه بسنده میکنند ***********چاقتر و چاقتر میشوند و از هیچکیس و هیچ دستگاهی از طرف دولت مجلس ترسی ندارنند.....خدایا به کجا میرویم با این وضیعت...خدایا به داد ملت برس....امین

  • محمد محمد (7 مرداد 1397 ساعت 13:25)

    خودتونین

  • مهدی مهدی (7 مرداد 1397 ساعت 13:13)

    بابا جان من خود مائیم که اینها رو پررو می کنیم اگه نخریم دنیا خراب نمیشه ولی دنیای اینا خراب میشه رو دستشون باد می کنه بعد مجورن التماس کنن که بیایید بخرید آقا جان از ماست که برماست هرچی کم یاب میشه حرص و طمع ما هم بیشتر میشه آقا جان

    reza reza (7 مرداد 1397 ساعت 15:42)

    با خاطر رانت 70 میلیونی که تو این ماشین بود افراد قصد خرید داشتن. ما هر چقدر هم نخریم بازم اتفاق خاصی نمی افته چون کسانی که میخرند فقط دلالان ماشین هستند باید قانونی تصویب بشه که هر کسی با کد ملی خودش فقط یک ماشین تو یک سال بتونه بخره و همچنین پول موقع ثبت نام ماشین هم از حساب بانکی کسی که کد ملیش رو وارد کرده برداشت بشه نه کس دیگه ای. . همچنین تاییدیه اس ام اسی به شماره کسی که کد ملی رو وارد کرده ارسال بشه تا مطمئن بشن این شخص صاحب اصلی کارت ملی هستش. بعدا موقع تحویل ماشین هم باید چک کنند ببینن اینا همش بال صاحب کارت ملی هستش یا نه بعد تحویل بدن.
    باید قانونی باشه که دلالان نتونن کاسبی کنند از هیچ صنعتی. مثل کشور های خارجی.

  • mehdi mehdi (7 مرداد 1397 ساعت 12:50)

    خواهشا ه***********8 گروه بهمن میگه شما منتشر نکنید. گروه بهمن فقط ماله کشی میکنه با این حرفهای پوچش. خود شخص وزیر صنعت هم همینطور

  • بی نام بی نام (7 مرداد 1397 ساعت 12:36)

    خوتان ثبت نام کریدید خودتان هم بیرون می فروشید آن ثبت نام مجوز بود چون چگونه ثبت نام دریک دقیقه هر مرحله تکمیل می شود

  • تاپول تاپول (7 مرداد 1397 ساعت 12:32)

    خداوکیلی؛ از ساعت ۸:۲۰ دقیقه همراه با یک اینترنت پرسرعت سر ساعت ۹ منتظر ثبت نام بودم که..... ۷دقیقه مانده به ساعت ۹ سایت از دسترس خارج کردن.

  • حمید حمید (7 مرداد 1397 ساعت 10:57)

    حالا چرا اینقدر بال بال میزنید، اصلا مگه انقدر مهمه که همش در حال توضیح و توجیهید، مگه اصلا آدم به رعیتاش توضیح میده، هرکاری دوست دارید میکنید از ارز و سکه و صلا و هرچی که فکرش رو بکنی
    خداروشکر به روزایی داریم میرسیم که ماشین کمترین یا حتی آخرین اولویت مردم هستش

  • بی نام بی نام (7 مرداد 1397 ساعت 10:09)

    ...و روح گروه بهمن و نمایندگانش از اختصاص این خوروها صرفا به نزدیکان و دلالان محترم خبر ندارد.