1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. شیوه ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه تر شد

شیوه ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه تر شد

18 اسفند 1395
  • 1

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت:در سال جاری به دلیل سختگیرانه شدن شرایط و ضوابط ارزیابی های خدمات پس از فروش، بسیاری از نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش موفق به کسب رتبه نشده اند اما این امر به معنای نارضایتی مشتریان نیست.

ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه شد

اشکان گلپایگانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: ویرایش چهارم شرایط و ضوابط ارزیابی شرکت‌های عرضه کننده خدمات پس از فروش با توجه به استانداردهای بسیار سختگیرانه نگارش شده است و انتظار نمی‌رفت که در ابتدای اجرایی شدن آن نمایندگی‌ها موفق به گذراندن تمامی ضوابط شوند. وی افزود: در آخرین ارزیابی انجام شده، 41 شرکت خدمات پس از فروش و دو هزار و 500 نمایندگی مجاز مورد ارزیابی قرار گرفته اند. همچنین از یک میلیون و 100 مشتری و یک هزار و 878 نفر از مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نظرسنجی به عمل آمده است.

گلپایگانی با اشاره به اینکه بر اساس این ارزیابی ها در بخش خودروهای سبک 4 شرکت موفق به کسب رتبه 2 شده اند، بیان کرد: نتیجه ای که در ارزیابی های انجام شده حاصل شد کاملاً منطقی بود و امید است در سنوات آتی با هم سطح شدن کیفیت ارائه خدمات نمایندگی ها با استانداردهای در نظر گرفته شده تعداد نمایندگی های رتبه یک افزایش یابد.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • ناشناس ناشناس (18 اسفند 1395 ساعت 09:11)

    اصلا 100 برابر سختگیرانه تر بکنید، منتها کیه که اجرا کنه!!! کی به کیه!!!