1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آریو s300 در راه ناوگان تاکسیرانی

آریو s300 در راه ناوگان تاکسیرانی

16 تیر 1395
  • 2

آریو دنده اتومات جایگزین مناسبی برای پژو و سمند تاکسی

ابراهیمی از ورود آریو به عنوان اولین خودرو اتومات تولید داخل به جای پژو و سمند تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد. مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران از ورود نخستین خودروی آریو به ناوگان تاکسیرانی پایتخت خبر داد.

وی تصریح کرد؛ با توافقات صورت گرفته با گروه خودرو سازی سایپا اقدامات لازم در خصوص ورود خودروی دنده اتوماتیک آریو به ناوگان تاکسیرانی در حال انجام است. معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد؛ با توجه به امکانات رفاهی خودروآریو، این محصول جایگزینی مناسبی برای پژو و سمند تاکسی است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد؛ ورود خودرو دنده اتوماتیک تولید داخل آریو به ناوگان تاکسیرانی تهران برای اولین بار صورت گرفته است که این موضوع می تواند علاوه بر ایجاد راحتی برای رانندگان تاکسی ، موجبات خدمات رسانی هرچه بهتر به هموطنان تهرانی را نیز کند. وی گفت: با انعقاد قرارداد با شرکت خودروسازی سایپا، خودروی ۵۵ میلیونی آریو با ۳۲ میلیون تومان تسهیلات بانکی در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است گروه خودرو سازی سایپا شرایط فروش ویژه تسهیلاتی خودروی آریو تاکسی با ۳۲ میلیون تومان تسهیلات، با نرخ تسهیلات ۱۶% و بازپرداخت ۴۸ ماهه را جهت تسهیل در خرید برای قشر زحمتکش رانندگان تاکسی فراهم کرده است.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • امام جمعه امام جمعه (18 تیر 1395 ساعت 09:45)

    معلوم نیست چرا این همه از ماشینهای مختلف تاکسی میسازین آخه این کارا فقط مال کشورای عقب افتادس ببینین تو کشورای پیشرفته از چند مدل ماشین تاکسی دارن آخه این همه بی نظمی یعنی چی برای پر کردن جیب خودرو سازاست پراید روا پژو سمند هیوندا تویوتا ... وحالا آریو

  • رسول فرخی رسول فرخی (17 تیر 1395 ساعت 07:23)

    حالا که مردم عادی ازش استقبال نکردن بدیش به این تاکسی داران اونم بعید میدونیم با شرایطی که بذارن یه بابای تاکسی دار معمولی بتونه بخره . بریم با همون پیکانمون حال کنیم