1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مجوز واردکننده ولوو به ایران همچنان باطل است

مجوز واردکننده ولوو به ایران همچنان باطل است

27 دی 1395
  • 1

روز گذشته در حالی برخی رسانه‌ها از احیای مجوز فعالیت شرکت واردکننده محصولات ولوو در ایران خبر داده بودند که یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع را تکذیب کرد.

مجوز افرا موتور همچنان باطل است

پیش از این خبرگرازی ها خبر داده بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت شرکت "افرا موتور" واردکننده محصولات ولوو را به دلیل شکایت مشتریان از نامناسب بودن خدمات پس از فروش این شرکت، تا اطلاع ثانوی باطل کرده است.

در این زمینه یک منبع آگاه با تایید ابطال موقت مجوز فعالیت این شرکت، گفته بود: " مجوز فعالیت شرکت افرا موتور فعلا تعلیق شده است و دلیل آن نیز شکایت مشتریان این شرکت از عملکرد آن به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش بوده است".

در این شرایط اگرچه در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها از احیای مجوز فعالیت این شرکت با تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داده‌اند، اما نگاهی به سامانه ایرانیان اصناف (سامانه معرفی نمایندگی شرکت‌های خارجی در ایران/ تحت مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت) نشان می‌دهد که مجوز (گواهی) فعالیت این شرکت همچنان باطل است.

در این زمینه رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران در پاسخ به اینکه برخی رسانه‌ها از احیای گواهی فعالیت شرکت واردکننده محصولات ولوو خبر داده‌اند اما در سامانه ایرانیان اصناف گواهی فعالیت این شرکت همچنان در شرایط ابطال قرار دارد، حال موضوع چیست؟ اظهار کرد: " هر آنچه روی سامانه ایرانیان اصناف درج شده درست است و هر زمان در شرایط گواهی هر شرکتی تغییری داشته باشیم آن‌ تغییر را روی سایت اعمال می‌کنیم".

یدالله صادقی درباره اخبار منتشر شده درباره احیای مجوز فعالیت برخی شرکت‌ها به صورت تلویحی گفت:" در این زمینه تنها منبع معتبر سایت ایرانیان اصناف است و هر نامی که روی این سایت نباشد معتبر نیست".

در این شرایط مصرف‌کنندگان خودرو بهتر است هوشیار بوده و از معامله با شرکت‌هایی که فاقد مجوز فعالیت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، خودداری کنند.

همانطور که در تصویر پایین صفحه مشاهده می‌نمایید واردکننده سواری های ولوو مجوز آن ابطال شده است.

مجوز افرا موتور همچنان باطل است

منبع:ایران جیب



نظرات

  • مهرداد مهرداد (28 دی 1395 ساعت 14:26)

    اگر احترام به مشتری اینقدر مهمه خدمات ایران خودرو از همه بدتره پس باید مجوزش رو سوزاند که!