1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. امداد خودرو و تخفیف خرید لوازم منزل!!

امداد خودرو و تخفیف خرید لوازم منزل!!

13 آذر 1395
  • 1

دامنه فعالیت امداد خودروهای متفرقه و غیر مجاز از اقداماتی همچون دریافت هزینه‌های بالا و کیفیت پایین خدمات فراتر رفته و به اغفال و فریب شهروندان با وعده‌هایی همچون ارائه تخفیف برای خرید و تعمیر وسایل منزل از جمله جاروبرقی رسیده است.

سال‌هاست که شرکت‌های امداد خودروی متفرقه و غیر مجاز مشکلاتی را برای شهروندانی که به دلیل خرابی خودروی خود در راه می‌مانند، ایجاد می‌کنند.

استفاده از قطعات یدکی تقلبی و معیوب به جای قطعات اصلی، دریافت هزینه‌های بالا و البته در مواردی تهدید و اجبار به استفاده از خودروبرهای این امداد خودروها برای حمل خودروی معیوب به تعمیرگاه از جمله تخلفاتی است که شهروندان از تجربیات خود در برخورد با امداد خودروهای غیر مجاز، گزارش کرده‌اند.

فراتر از این اقدامات اما مدتی است که امداد خودروهای کاغذی نیز بلای جان شهروندان شده‌اند. امداد خودروهای کاغذی به اصطلاح شرکت‌هایی هستند که بازاریابان آنها با شماره تلفن همراه شهروندان تماس گرفته و به طرق مختلف سعی می‌کنند کارت خدمات امدادی خود را به آنها بفروشند در حالی‌که در عالم واقع هیچ شرکت امداد خودرو و تجهیزات و خدماتی وجود ندارد و شهروندان پس از خرید کارت خدمات امدادی در مواقع نیاز در تماس با شماره‌های امداد درج شده در آنها متوجه می‌شوند هیچ کس پاسخگو نیست.

در این شرایط فعالیت برخی از این امداد خودروهای کاغذی به بیان ادعاهای مضحک و البته فریبنده رسیده و بازاریابان این شرکت‌ها ادعای تخفیف ۳۰ درصدی بیمه بدنه خودرو تا تعمیر و خرید وسایل منزل مانند جاروبرقی با استفاده از کارت خدمات امدادی آنها را مطرح می‌کنند.

در این زمینه یکی از شهروندان که بازاریابان یکی از این امداد خودروها با وی تماس گرفته‌اند از تجربه خود در این زمینه، می‌گوید: "چندی پیش خانمی با تلفن همراه من تماس گرفته و خود را نماینده یک شرکت امداد خودرویی معرفی کرد. "

وی با بیان اینکه این بازاریاب تعرفه کارت یک ساله خدمات این امداد خودرو را ۵۹ هزار تومان اعلام کرد، خاطرنشان کرد: "وقتی عدم تمایل خود را برای خرید این خدمات عنوان کردم فرد بازاریاب مطالبی عنوان کرد که عجیب و در عین حال جالب بود. "

این شهروند ادامه داد: "این فرد اظهار کرد که شرکت آنها با تمام شرکت‌های بیمه‌ای کشور قرارداد بسته و در صورت خرید اشتراک یک ساله این امداد خودرو به مبلغ ۵۹ هزار تومان می‌توانم با استفاده از کارت صادر شده، از خدمات ۳۰ درصد تخفیف بیمه بدنه و ۱۰ درصد تخفیف بیمه شخص ثالث در مراجعه به تمام شرکت‌های بیمه‌ای استفاده کنم. "

وی افزود: "نکته جالب ماجرا این بود که فرد بازاریاب اظهار کرد می‌توانم با استفاده از کارت اشتراک این امداد خودرو در صورت خرابی وسایل منزل مانند جارو برقی با استفاده از کارت صادر شده از ۳۰ درصد تخفیف برای تعمیر این وسایل استفاده کنم و فراتر از آن می‌توانم با استفاده از این کارت هنگام خرید وسایل منزل از هر فروشگاهی از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوم. "

هرچند که بیان چنین ادعاهایی از سوی یک شرکت امداد خودرو در نگاه اول مضحک به نظر می‌رسد ولی با این حال این ادعاها می‌تواند باعث اغفال برخی شهروندان و معامله با این شرکت‌های کلاهبردار شود. بنابراین بهتر است سازمان‌های نظارتی مسوول از جمله رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه را انجام دهند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • حی حی (13 آذر 1395 ساعت 10:06)

    شما صداقت در رفتار داشته باشید ما رابس است .