1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. حضور برندهای «تویوتا» و «لکسوس» در نمایشگاه خودرو تهران

حضور برندهای «تویوتا» و «لکسوس» در نمایشگاه خودرو تهران

20 آبان 1396
  • 1

در حالیکه کمتر از ۱۸ روز تا برپایی دومین نمایشگاه خودرو تهران باقی مانده است خبر می رسد که شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران نیز تصمیم گرفت تا با حضور در این نمایشگاه به معرفی خودروهای خود برای بازار ایران و تهران بپردازد.

 حضور برندهای «تویوتا» و «لکسوس» در نمایشگاه خودرو تهران

براساس این گزارش، پیش تر نیز حضور برندهایی همچون سیتروئن، چانگان، کیا، ولوو، برلیانس، رنو، دی.اس، مزدا، Faw، سانگ یانگ، لوکسژن، پژو، هایما، فوتون، بنز، هیوندای، بی وای دی، چری، ام.وی.ام، بورگوارد، بایک، کاماز، فولکس واگن، اسکانیا و … در این نمایشگاه قطعی شده بود.

این گزارش می افزاید: مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران پیش از ظهر امروز از اختصاص یک روز این نمایشگاه برای خبرنگاران و متخصصان صنعت خودرو با عنوان Press Day خبر دادند که حاکی از تصمیم متولیان امر برای برگزاری دومین دوره با استانداردهایی مطابق با نمایشگاه های خودرو مطرح جهانی است.

طبق اعلام برگزارکننده نمایشگاه، مراسم افتتاحیه و بازدید مقامات و اصحاب رسانه در روز ۵ آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ عصر خواهد بود که در اصطلاح جهانی این روز را روز خبرنگاران نام گذاری کرده اند.

نمایشگاه خودرو تهران در فضایی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع و با حضور برندهای خودروسازی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حالی برگزار می شود که سال گذشته با وقفه ۱۱ ساله، اولین دوره خود را با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان برگزار کرد.

یادآور می شود که دومین نمایشگاه خودرو تهران ۶ تا ۱۰ آذرماه جاری و در محل شهر نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 حضور برندهای «تویوتا» و «لکسوس» در نمایشگاه خودرو تهران



نظرات

  • فرزاد فرزاد (20 آبان 1396 ساعت 17:52)

    آخه تا وقتیکه اوضاع پولی و ارزی کشورمون به این مزخرفیه، نمایشگاه زدنمون واسه چیه!؟ اونیکه داره و خدا بیشترش کنه که سرشو میندازه پایین و میره هرچی میتونه از گالری میخره و اونیم که مثل من نداره هم میره گالری ولی از پشت نرده یا شیشه فحش میده به زیر و بم بازار خودرو و باعث و بانیش به اندازه تمام جیب‌های خالی لباس‌های زندگیش که چرا سهم من فقط حسرت!