1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعلام زمان و شرایط ثبت نام طرح ترافیک سال 96

اعلام زمان و شرایط ثبت نام طرح ترافیک سال 96

15 آذر 1395
  • 0

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از آغاز ثبت نام آرم‌های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک از روز پنجشنبه 18 آذر 95 خبر داد و گفت: متقاضیان به مدت حدود دو هفته و تا سی‌ام آذر فرصت دارند تا از طریق آدرس اینترنتی www.tehran.ir . نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه لایحه پیشنهادی طرح ترافیک سال 96 به زودی به شورای اسلامی شهر ارایه می شود، گفت: متقاضیان از تاریخ 18 آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه برای دریافت طرح سالانه ترافیک اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مطابق سال های گذشته ثبت نام آرم طرح ترافیک الکترونیکی بوده و از طریق سایت شهرداری تهران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: برابر قانون مجوز طرح ترافیک برای خودروهای فرسوده صادر نمی شود. در عین حال در این دوره نیز مانند دوره قبل، بجز آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای امدادی آتش نشانی و خودروهای پلیس و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد تهران و تاکسی‌های تهران که تمام یا بخشی از مسیر آن‌ها در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، تمامی خودروهای عمومی و امدادی که نیاز به مجوز دارند، باید نسبت به اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند. در غیر این صورت ورود آن‌ها به محدوده، به منزله تخلف ورود ممنوع خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست صرفاٌ در صورتی که ورود هر روزه ایشان به محدوده طرح ترافیک ضرورت دارد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند، در غیر این صورت از آرم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنند.

منبع:ایران جیب



نظرات