1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از امروز

آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از امروز

1 آبان 1395
  • 0

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح LEZ و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای مهر، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از خودروهای شهر تهران فاقد معاینه فنی بودند، تصمیم گرفته شد تا جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های طرح زوج و فرد را متوقف و چند روزی به رانندگان فرصت داده شد تا به مراک معاینه فنی مراجعه و برگه معاینه فنی مجاز بگیرند.

وی ادامه داد: در این مدت البته طرح اجرا شده و ماموران پلیس راهور در سطح شهر خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و جریمه می کردند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه اجرای LEZ در تهران متوقف نشده است،تاکید کرد: با پایان مهلت داده شده،از روز شنبه اول آبان ماه تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر توسط دوربین های محدوده زوج و فرد اعمال قانون می شوند.

حسینی در مورد معاینه فنی معتبر گفت: خودروهایی که معاینه فنی خود را از مراکز سیمفا دریافت کرده باشند دارای معاینه فنی معتبر شناخته می شود.

وی در پایان گفت: خودروهایی که تاکنون معاینه فنی دریافت نکرده اند و نمی توانند در صف های طولانی معاینه فنی تهران قرار بگیرند،می توانند با مراجعه به مراکز اطراف تهران که متصل به سامانه سیمفا هستند، معاینه فنی دریافت کنند.

منبع:ایران جیب



نظرات