درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اگر خودروسازهای منصف و باوجدان و همینطور دولت باعرضه ای میداشتیم و البته مردم بافهم و شعور اونموقع میشد تعیین قیمت رو به خودروساز واگذارکرد.الآن که تعیین قیمت رو دولت ماست انجام میده قیمتها اینه وای به حال اینکه ولش کنه.بگذریم که بود ونبود دولت فرق زیادی تو بازار نداره.درکل اول و آخر ضربش رو حقوق بگیرهای جرئ وکارگر میخورن.
به نظر من پراید باید بالای 50میلیون تومان باشه .چه معنی داره آشغال به این خوبی این همه ارزان فروخته بشه
اگر واردات آزاد بشه این خودرو سازها هیچی نمی تونن بفروشن
خخخخخخخخخ. شما اگر راست میگین تعرفه واردات خودرو رو بیارین پایین بعد قیمت هارو ازاد سازی کنید. انوقت ببینید کی این آشغالهای شمارو میخره
اول تعرفه واردات خودرو را صفر اعلام نمایندو سپس آزاد سازی قیمت خودرو را
اتفاقا برای اولین بار یک نظر خوب در مورد کلیه بازار ها از جمله خودرو مطرح شد ، هیچ چیزی دستوری در بازار به موفقیت نمی رسد وشما شاهد رشد و توسعه و کیفیت ، تنوع ، نو آوری ، رقابت پذیری و حتی صادرات نخواهید بود ، به شرط اینکه تعرفه ها پایین بیاید و امکان واردات باشد ، تا تولید داخل در شرایط یکسان در بازار داخلی با محصول خارجی رقابت کند ، یک سوال دارم :
اگر هیوندایی و کیا در ایران بودند و محصولات امروزه این دو کارخانه محصولات داخلی بود چند درصد مردم ایران به دنبال واردات خودرو از برندهای پژو و رنو یا اروپایی یا حتی ژاپنی بودند ؟ آیا تمام وارد کنندگان الان ، صادر کننده نبودند ؟ مردم طرفدار ماشین خارجی هستند چون امکانات و کیفیت دارد، پس تولید کننده عزیز چه خصوصی چه دولتی محصولی که می سازی را درست بساز تا واردات را به صفر برسانی نه اینکه دنبال تعرفه باشی که بازار را گدایی کنی، مصرف کننده الان هوشمند است و برای هر ریال پولی که می پردازد فکر می کند ،