1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. توقیف 55 خودروی لوکس به دلیل دور دور در خیابان‎های تهران

توقیف 55 خودروی لوکس به دلیل دور دور در خیابان‎های تهران

27 شهریور 1397
  • 1

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح ارتقای انضباط ترافیکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای انضباط اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته با محوریت برخورد با خودروهایی که اقدام به حرکات مخاطره آمیز، دور دور و سرعت‌های غیرمجاز دارند و همچنین موتورسیکلت‌هایی که در بزرگراه‌ها حرکات غیر عادی انجام می‌دهند، اجرا شده است.

 پلیس 55 خودروی لاکچری را بدلیل دور دور در خیابان‎های تهران توقیف کرد

وی افزود: در این طرح به منظور ارتقای ترافیکی شهر و برای افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: با رانندگان متخلف برخورد و علاوه بر اعمال نمره منفی خودروی آن‌ها به مدت ۲۰ روز توقیف می‌شود و اگر رانندگان مجدد اقدام به تخلف کنند، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 پلیس 55 خودروی لاکچری را بدلیل دور دور در خیابان‎های تهران توقیف کرد

سردار رحیمی گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۲۸ دستگاه خودرو که اغلب به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند، توقیف شدند.

وی گفت: همچنین ۱۵ دستگاه خودرو به دلیل سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر شناسایی شدند که ۸ دستگاه از آن‌ها توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای ترافیکی ۷۵ خودرو به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شده‌اند، همچنین طی ۲ شب گذشته، ۵۵ دستگاه خودروی لوکس به دلیل دور دور در بزرگراه‌ها توسط پلیس توقیف و به پارکینگ‌ها منتقل شده است.

وی در رابطه با تمهیدات پلیس در شب‌های ماه محرم اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تمام این نیرو‌های پلیس برای ارائه خدمات به عزاداران در آماده باش کامل هستند و در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی پلیس به صورت ۱۰۰ درصد در بین عزاداران حضور دارد.

 پلیس 55 خودروی لاکچری را بدلیل دور دور در خیابان‎های تهران توقیف کرد

سردار رحیمی گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در سطح شهر تهران در روز‌های تاسوعا و عاشورا برای ارتقای امنیت حضور دارند، همچنین برای افزایش امنیت از همیاران عاشورایی که از اعضای هیئت‌ها هستند کمک گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۵ هزار هیئت و دسته در شهر تهران وجود دارد، گفت: برای ارتقای امنیت این دسته‌جات پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: نقاطی از شهر که رانندگان اقدام به دور دور می‌کنند شناسایی شده، اما این رانندگان چندین بار محل خود را تغییر داده‌اند و پلیس برای ریشه‌کن کردن این حرکات و تخلفات در معابر شهر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.



نظرات

  • حسین حسین (27 شهریور 1397 ساعت 09:45)

    دور دور از نظر قانونی نمی تونه جرم باشه، یعنی جرم اینها این بوده که مثلا تو یه ساعت دو بار از یه خیابون با خودروی شخصیشون رد شدند. اصلا دو بار نه ده بار! کدوم قانون میگه رفت و آمد زیاد جرم محسوب میشه؟ این کارهای فرای قانونی نیروی انتظامی تهران خودش جرمه. البته فردا کودکستان مجلس یه قانون به نام "دور دور" تصویب میکنه تا مشکل قانونی حل بشه. مثل جریانات حیوانات خانگی، که الان آوردنش به بیرون جرمه.