1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. توضیح بایت عدم امکان صلح در بخشنامه پیش فروش پژو 2008

توضیح بایت عدم امکان صلح در بخشنامه پیش فروش پژو 2008

18 تیر 1396
  • 0

پیرو اطلاع رسانی قبلی و شرایط مندرج در بخشنامه و با توجه به سوالات مکرر متقاضیان و همچنین شفاف سازی اذهان عمومی، بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم می رساند، جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده کلاه برداران و سودجویان امکان عقد صلحنامه بین شخص ثبت نام کننده و متقاضی خودرو از بخشنامه پیش فروش پژو 2008 در کلیه اشکال ( درون سیستم فروش و خارج از آن ) مجاز نمی باشد.

 توضیح بایت عدم امکان صلح در بخشنامه پیش فروش پژو 2008

لذا، همانطور که مکرراُ اشاره شده است ، بار دیگر تاکید می شود که امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو 2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و شرکت ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فردی غیر از ثبت نام کننده ندارد و از هموطنان نیز می خواهد تا نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

لازم به ذکر است که محصولات عرضه شده در زمان مقرر فقط و فقط به شخصی تحویل داده می شود که مشخصاتش در سایت فروش ایران خودرو درج شده است. با توجه به اینکه در طرح پیش فروش پژو 2008 سود انصراف نیز پیش بینی شده است، صاحب حواله می تواند قبل از رسیدن موعد تحویل خودرو به ایران خودرو مراجعه کرده و با ارائه اسناد و مدارک ثبت نام نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده و اصل پول واریزی و سود حاصل از آن را دریافت کند. این فرآیند بدون کوچکترین اطلاع به فرد دیگری صورت خواهد گرفت.



نظرات