1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. 5000 فرصت زندگی، ارمغان گروه بهمن برای کودکان مبتلا به سرطان

5000 فرصت زندگی، ارمغان گروه بهمن برای کودکان مبتلا به سرطان

31 خرداد 1396
  • 0

مدتی است که تبلیغات گروه خودرو سازی بهمن با مضمون پنج هزار بر روی پس زمینه گلبول های قرمز توجه مخاطبین را به خود جلب نموده بود . سر انجام این خودروساز بخش خصوصی پس از گذشت 20 روز از اکران عمومی این طرح به سوالات پاسخ داد.

شاید برای خیلی ها تصویر گلبولهای قرمز و عدد ۵۰۰۰ بر روی این بیلبوردها سوال برانگیز بوده باشد؟! علامت سوالی که بیشتر ذهنیت مخاطب را به سمت خودرو سوق می داد. شاید این سبک تبلیغ آن هم برای یک خودروساز قابل تامل و بیانگر رویکردی جدید در چشم انداز شرکت باشد . اما شروع این نگرش از کجا بوده است؟ در واقع گروه بهمن در حال ارائه مدل جدیدی از پیشرو بودن در عرصه مسئولیت های اجتماعی است. مسئولیتی که این خودروساز با همراهی موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک برای تاسیس اولین بانک سلول های بنیادی خون ساز به عهده گرفته است. این مهم به منظور فراهم نمودن شانس بهبودی کودکان مبتلا به سرطان یا به زعم تفکر سهامداران جدید شرکت "فرصت زندگی" برای آنان صورت گرفته است. در واقع 5000 سوال برانگیز تبلیغات شرکت نماد 5000 سلول بنیادی خونساز برای کودکان مبتلا به سرطان می باشد. این پروژه که نتیجه پیوند اهداف یک سازمان مردم‌نهاد با بخش خصوصی است با هدف تأمین سلول‌های بنیادی خون‌ساز برای بیماران نیازمند به پیوند به خصوص کودکان مبتلا به سرطان آغاز شد.

گفتنی است حضور داشتن محک در شبکه ملی و جهانی اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خون‌ساز در آینده باعث خواهد شد که بسیاری از کودکان نیازمند پیوند که قادر به تأمین نمونه از میان اقوام خود نبوده و بعضا به خریداری نمونه از بانک‌های جهانی اقدام می‌کردند، مشکلشان مرتفع شود. براساس این تفاهم‌نامه یکی از مراکز اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خون‌ساز ایران در محک رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و با استفاده از ظرفیت جامعه مدنی ایران، امکان استفاده رایگان برای نیازمندان به پیوند فراهم شود. تا علاوه بر دریافت‌کنندگان، اهداکنندگان نیز بتوانند با اهدای مشارکت ارزشمند خود، نوع جدیدی از اندیشه والای کمک به همنوع را تجربه کنند.

در کنار توجه به کیفیت خودروها ، توجه به کیفیت جامعه نیز ره آورد چشمگیربخش خصوصی در حوزه مسئولیت اجتماعی است. و شعار " خودروی با کیفیت برای جامعه با کیفیت" نیز از همین تفکر نشات گرفته است. ما، براین امید استواریم که شروع این حرکت خیرخواهانه توسط یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین خودروسازان بخش خصوصی کشور، زمینه حرکت سایر اقراد جامعه را فراهم سازد تا روزی برسد که هیچ درد و رنجی برای هیچ انسانی وجود نداشته باشد.



نظرات