1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مزدا 6 جدید با تجهیزات و فناوری بالاتر

مزدا 6 جدید با تجهیزات و فناوری بالاتر

7 شهریور 1395
  • 0

مزدا 6 مدل 2017 با ویژگی‌هایی جدیدی همراه با افزایش کارایی و بهره‌وری روانه بازار می‌شود. این در حالی است که پیش از این در سال گذشته شاهد نخستین فیس لیفت این سدان رده بالای مزدا بوده‌ایم و به همین دلیل مزدا دلیلی برای تغییرات ظاهری بیشتر در این خودروی محبوب ندیده است.

مزدا همچنین به میزان قابل توجهی از عایق‌های صوتی بیشتری در این مدل استفاده کرده تا سواری ساکت‌تر و آرام‌تری برای سرنشینان به ارمغان آورد. عایق‌های صدا در زیر کاپوت، کنسول عقب، سقف و پنل درب‌ها تقویت شده‌اند و از شیشه‌های ضخیم‌تری در جلو نیز استفاده شده است. مدل‌های گرند تورینگ هم از روکش مخصوصی روی شیشه‌های جانبی سود خواهند برد.

همچنین یک گیربکس شش سرعته دستی برای کسانی که به دنبال تجربه رانندگی فردی و اسپرتی‌تری هستند نیز در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب می‌توان مزدا را یک خودرو با الگوی BMW دانست. منحصربه‌فردترین عنصر جدید که در مزدا 6 و مزدا 3 جدید به کار گرفته شده، سیستم کنترل G-Vectoring یا GVC است. در این سیستم، موتور، انتقال نیرو و شاسی و سایر قسمت‌ها در یک اتحاد برای سواری بهتر و کنترل بهتر نیروهای شتاب جانبی و بهینه‌سازی بار عمودی وارد بر هر چرخ در سیستم تعلیق قرار می‌گیرند که نتیجه آن رانندگی یکنواخت‌تر و سواری بهتر خودرو است.

فضای کابین با روکش‌های با کیفیت‌تری پوشانده شده است. روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها در رنگ‌های متنوع در دسترس می‌باشند. صندلی‌های عقب و غربیلک فرمان نیز مجهز به گرم‌کن شده‌اند و تریم داخلی نیز با رنگ روشن متالیک تکمیل شده است.

ویژگی‌های ترافیکی جدید نظیر نگه داشتن خودرو در بین خطوط و مانیتورینگ نقاط کور پیشرفته در مدل 2017 منظور شده‌اند. در بخش فنی همان موتور 2.5 لیتری از سری اسکای اکتیو G با قدرت خروجی 184 اسب بخار نیروبخش خودرو است که می‌توان با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک جفت گردد. در حالی که سیستم احیای نیروی ترمزها برای افزایش بهره‌وری نیز بخشی از ویژگی‌های رده بالای پکیج پرمیوم می‌باشد.

هرچند مدل 2017 مزدا 6 هنوز قیمت‌گذاری نشده اما به نظر نمی‌رسد قیمت آن تفاوت چندانی با مدل 2016 داشته باشد.

 مزدا 6 جدید با تجهیزات و فناوری بالاتر

 مزدا 6 جدید با تجهیزات و فناوری بالاتر

منبع:automoblog



نظرات