1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. واکنش جهان نوین ‌آریا به ادعای نمایندگی نیسان توسط پارس خودرو

واکنش جهان نوین ‌آریا به ادعای نمایندگی نیسان توسط پارس خودرو

28 خرداد 1396
  • 0

به دنبال انتشار خبر "نیسان در ایران چند نماینده دارد!؟ " شرکت جهان نوین‌ آریا توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

 واکنش جهان نوین ‌آریا به خبر نیسان در ایران چند نمایندگی دارد

در توضیحات این شرکت آمده است:

" ۱- شرکت جهان نوین آریا، به‌ عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، فعالیت خود را از تاریخ ۹۵/۳/۲۲ به‌صورت رسمی و با اخذ تمامی مجوزهای قانونی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

۲- مجوز نمایندگی این شرکت، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ عنوان عالی‌ترین و مورد استنادترین مرجع قانونی در این زمینه، در تاریخ ۹۵/۱۲/۲۸ و شماره مرجع ۹۰۱۲۱۰۱۶۷۱ به‌مدت یک‌ سال تمدید شده است.

۳- به‌تازگی مدیران ارشد شرکت نیسان در منطقه، ضمن بازدید از فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در ارائه خدمات کیفی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان ایرانی، مراتب رضایت خود را از عملکرد جهان نوین آریا اعلام و بر همکاری‌های بیشتر نیسان با این شرکت تاکید کردند.

۴- تبلیغات شرکت جهان نوین آریا، همگی با تأیید شرکت نیسان و اخذ تمامی مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذیصلاح ملی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

۵- خودروهای ارائه شده توسط جهان نوین آریا در ایران بر اساس سفارش‌گذاری مستقیم این شرکت و با کد شناسایی (VIN) خاص بازار ایران تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که این امر یکی از نقاط تمایز و برتری این نمایندگی رسمی در صنعت خودرو است.

۶- عملکرد موفق شرکت جهان نوین آریا در ارائه خودروهای کیفی مطابق با تمام استانداردهای بین‌المللی و ملی و تعهد مدیریت این شرکت بر رضایت مشتریان باعث شده که مشتریان ایرانی سطح بالاتری از خدمات را از شرکت جهان نوین آریا دریافت کنند که تاکنون در ایران سابقه نداشته است. به‌َعنوان نمونه هم‌اکنون خریداران خودروهای نیسان در ایران خودروهای خود را به‌موقع به همراه پلاک، طی مراسم بسیار محترمانه و خاص تحویل می‌گیرند که این نوع از خدمت‌رسانی تاکنون در ایران سابقه نداشته است. همچنین علی‌رغم مدت کوتاه فعالیت این شرکت، خدمات پس از فروش با استانداردهای بین‌المللی نیسان در تمامی استان‌های بزرگ کشور ارائه می‌شود.

۷- چنانچه فرد یا سازمانی نسبت به نوع فعالیت این شرکت و یا هر شرکت دیگری ادعایی دارد، لازم است جهت عدم ایجاد هیچ‌گونه شبهه‌ای برای ادعای خود شواهد و مدارک مستدل و قانونی ارائه نماید. انعکاس ادعاهای بدون پشتوانه و بدون هرگونه شواهدی، علاوه بر بار حقوقی زیادی که متوجه آن رسانه محترم می‌کند برای مخاطبان محترم نیز سوءتفاهم ایجاد کرده که خارج از رویه معمول اطلاع‌رسانی و رسالت حرفه‌ای خبرنگاری است."

منبع ایسنا


نظرات