1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خریداران خودروی خارجی بدون گارانتی به سازمان حمایت بیایند

خریداران خودروی خارجی بدون گارانتی به سازمان حمایت بیایند

21 شهریور 1395
  • 1

معاون سازمان حمایت گفت: خریداران خودروهای وارداتی که با عدم ارائه خدمات گارانتی و کارت مربوط از طرف واردکنندگان و فروشندگان این خودروها مواجه می‌شوند، با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمان‌های صنعت استان‌ها مراجعه کنند.

وحید منایی در واکنش به عدم ارائه کارت گارانتی توسط برخی از نمایندگی‌های فروش خودروهای خارجی در کشور اظهار کرد: ارائه کارت گارانتی به خریداران خودرو وارداتی الزامی است.

وی افزود: براساس دستورالعمل واردات خودروی سواری ابلاغی وزیر صنعت، معدن و تجارت، تمام خودروهای وارداتی مشمول خدمات گارانتی بوده و واردکننده موظف به ارائه کارت گارانتی به خریداراست.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: این سازمان آماده دریافت تمام شکوائیه‌های مرتبط به تخلفات در این زمینه است.

وی تاکید کرد: خریداران خودروهای وارداتی که با عدم ارائه خدمات گارانتی و کارت مربوط از طرف واردکنندگان و فروشندگان این خودروها مواجه می‌شوند، می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، شکایات خود را مطرح تا مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • میرحیدر میرحیدر (22 شهریور 1395 ساعت 17:13)

    لطفا آدرس محل مراجعه در تهران را اعلام فرمایید.اخیرا خودرو برلیانس را از پارس خودرو تحویل گرفتم اما اعلام کردند کارت گارانتی نیازی نیست . و مشخصات خودرو در سایت ثبت است. با تشکر