1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تمدید اعتبار آرم‌های طرح ترافیک تا پایان فروردین

تمدید اعتبار آرم‌های طرح ترافیک تا پایان فروردین

9 فروردین 1397
  • 0

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اعتبار داشتن آرم‌های طرح‌ ترافیک سال ۹۶ تا پایان فروردین‌ ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه به منظور رفاه حال شهروندان، مجوزهای طرح ترافیک 96 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد، گفت: از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال فقط مجوزهای 97 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه سامانه ثبت نام مجوز ورود به محدوده ی طرح ترافیک تهران به نشانی http:// my.tehran.ir راه اندازی شده است گفت: تمامی متقاضیان ورود به محدوده ی طرح ترافیک اعم از خودروی شخصی،دولتی و عمومی می‌توانند از تاریخ 26 اسفند ماه با مراجعه به سامانه مذکورنسبت به ثبت مشخصات فردی و خودرو اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در این مرحله تمامی متقاضیان با ورود به سامانه نسبت به ثبت مشخصات فردی خود اقدام کرده و می توانند پس از ثبت نام نسبت به دریافت نام و کد کاربری اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه تاکنون بالغ بر 23 هزار متقاضی در سامانه طرح ترافیک تهران ثبت نام کرده اند اظهار داشت روزانه بالغ بر 2 هزار متقاضی جهت ثبت نام به سامانه مراجعه می کنند که با توجه به حجم سنگین مراجعه بعضا خطاهایی در سامانه رخ می دهد لذا تاکید می‌کنیم شهروندان از آخرین نسخه های مرورگرهای mozillafirefox ، googlechrom استفاده کرده و نسبت به ثبت اطلاعات خودرو و شخصات فردی با دقت اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه آرم طرح ترافیک سال 96 تنها تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد و پس از آن طرح های97 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک هستند گفت:با توجه به اینکه فروش سالیانه طرح ترافیک افراد حقیقی در طرح جدید حذف شده و تمامی متقاضیان میبایست بصورت روزانه نسبت به خرید ارم طرح ترافیک جهت تردد در محدوده ی مرکزی شهر اقدام کنند، پیشنهاد میکنیم شهروندان در این ایام تعطیلات که تراکم فعالیت با اینترنت کم بوده، با صبوری و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام مشخصات خود و خودرو اقدام کنند.

پورسیدآقایی در ادامه با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سامانه ثبت نام طرح ترافیک 97 گفت: در این سامانه ثبت اطلاعات مربوط به محل سکونت منحصراً برای ساکنین محدوده طرح ترافیک فعال است. که پس از ان باید مدارک محل سکونت خود را جهت تایید نهایی به دفاتر خدمات الکترونیک ارایه دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پور سید آقایی تصریح کرد: امسال برای اولین بار تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک دیده شده است که این شهروندان می‌توانند یک خروج آزاد قبل از ساعت 8:30 صبح و یک ورود آزاد در ساعت 17 به این محدوده داشته باشند.



نظرات