1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آیا داتیس خودرو مجوز و نمایندگی ولوو را دارد؟

آیا داتیس خودرو مجوز و نمایندگی ولوو را دارد؟

5 مهر 1396
  • 2

داتیس خودرو با یک شرکت تیونینگ کار آلمانی بنام هپکو مذاکره کرده که خودروهای تیونینگ شده ولوو را وارد ایران کند، اما این مجموعه ظاهراً از شرکت مادر یعنی ولوو اصلی سوئد مجوزی نگرفته است.

 آیا داتیس خودرو مجوز و نمایندگی ولوو را دارد؟

این روزها برخی اعلام می کنند که داتیس خودرو می‌خواهد خودروهای ولوو را وارد ایران کند. اما این شرکت که خودش را تولیدکننده و واردکننده رسمی خودرو معرفی می کند از چه نهادهایی جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و مجوز نمایندگی واردات گرفته است و در آخر آیا شرکت ولوو سوئد علاقه ای به همکاری با این شرکت دارد یا خیر؟

داتیس خودرو با یک شرکت تیونینگ کار آلمانی بنام هپکو مذاکره کرده است که خودروهای تیونینگ شده ولوو را وارد ایران کند، بنابراین این مجموعه ظاهراً از شرکت مادر یعنی ولوو اصلی سوئد مجوزی نگرفته است. بر همین اساس اگر خودرو از طریق شرکت مادر وارد ایران نشود مطابق ضوابط وزارت صنعت، معدن و تجارت، دولت اجازه ثبت سفارش و در نهایت واردات خودرو مذکور را نخواهد داد و از آنجا که اجازه واردات و ترخیص صادر نخواهد شد، لذا پولی که مردم برای خرید یا پیش خرید خودرو واریز کنند معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان بازوی نظارتی کشور باید در خصوص پروانه بهره برداری و مجوز واردات این شرکت توضیح دهد.

اگر سری به پایگاه دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان‌ها هم بزنید در بخش جستجوی نمایندگی شرکت‌های خارجی در ایران نمایندگی ولوو را شرکت افرا موتور معرفی می‌کند که مجوز آنهم باطل شده است.

 آیا داتیس خودرو مجوز و نمایندگی ولوو را دارد؟

منبع تسنیم


نظرات

  • علی علی (5 مهر 1396 ساعت 18:35)

    اینا کلاهبردارن
    تو رو خدا مراقب باشید
    و پولی که به زحمت به دست اوردین دست این شیادها ندین

  • ا ق مشتری داتیس خودرو ا ق مشتری داتیس خودرو (5 مهر 1396 ساعت 13:31)

    سلام ما را به آقای علینقی رسانده ، به ایشان بگویید بعد از ۹ ماه که خودروی پیش فروشی توسان من را اعلام نمودید نمیتوانید تحویل بدهید مبلغ اصل وجه با سود ۱۶ % را که با افزایش قیمت خودروها دیگه نمیشود خودروی مزبور را خرید زودتر پس بدهید، تولید خودرو و پیش فروش volvo مبارکتان . (مبلغ را نقد دادیم حالا برای دریافت باید 30 روز کاری صبر کنیم ، در حدود ۳۰ میلیون تومان در این ۱۰ ماه بضررم تمام شد که در داتیس خودرو ثبت نام کردم ).