1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اطلس خودرو رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان از فروش را کسب کرد

اطلس خودرو رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان از فروش را کسب کرد

21 خرداد 1393
  • 0

بر اساس آخرین نتایج ارزیابی اعلامی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI ) در خردادماه سالجاری ، شرکت اطلس خودرو موفق به کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان از فروش خودروها در میان کلیه شرکتهای خودرویی کشور شده است. بر اساس این گزارش، شرکت اطلس خودرو در شش ماهه دوم سال ۹۲ با افزایش ۸۷ امتیازی و رشد قابل توجه ۱۳ درصدی نسبت به دوره قبل موفق به کسب ۷۰۹ امتیاز شد.


شاخص های ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش شامل میزان رضایت از اطلاع رسانی شرایط فروش، پاسخگویی کارکنان نمایندگی ها ، نحوه ارائه اطلاعات ، نحوه برخورد پرسنل نمایندگی ها، توجه به خواسته های مشتری، مدت زمان صرف شده جهت طی فرآیندهای اداری، نحوه و محل تحویل خودرو از جمله معیارهای ارزیابی شرکتهای خودرویی در این حوزه بوده است.

مدیریت شرکت ضمن تشکر از تلاش های کلیه اعضا خانواده شرکت اطلس خودرو، تمرکز فعالیتهای پرسنل و نمایندگیهای مجاز بر مقوله مشتری مداری و تکریم مشتری را از جمله دلایل این موفقیت اعلام نمود و مراتب تشکر و قدردانی خود از نظر مساعد و حسن انتخاب مشتریان بابت انتخاب این شرکت و پیوستن به این خانواده را ارج نهاد .



نظرات