1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پراید 70 میلیون تومانی

پراید 70 میلیون تومانی

6 مرداد 1393
  • 14

سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی تصاویر یک پراید بسیار جالب با قیمت تخمینی، ۷۰میلیون تومان بسیار سروصدا پیدا کرد ما نیز به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن این ماشین و همچنین گرم شدن دوباره قیمت خودرو این خبر را باز نشر کردیم به نظر شما حالا که قیمت پراید معمولی بالای 20 میلیون قیمت گذاری میشود ارزش این خودرو چقدر شده است.

صاحب این پراید ، با خلاقیت و حوصله ای که به خرج داده است ، البته با صرف هزینه های زیاد پرایدش را دگرگون کرده و به یک ماشین اسپرت تبدیل کرده است که البته قیمت آن چیزی در حدود ۷۰ میلیون تومان تخمین زده شده است!

لازم به ذکر است این خبر (یک سال پیش) بسیار مورد توجه قرار گرفت و ما نیز به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن این ماشین و همچنین گرم شدن دوباره قیمت خودرو این خبر را باز نشر کردیم.

به نظر شما حالا که قیمت پراید معمولی بالای 20 میلیون قیمتگذاری می شود ارزش این خودرو چقدر شده است؟

پراید 70 میلیون تومانی

پراید 70 میلیون تومانی

منبع اتوبان


نظرات

  • فورد فورد (30 مرداد 1395 ساعت 00:27)

    دوست من همین که لیاقت درست کردن همین رو داشت افرین لیاقت داری همین رو خودت درست کن ما ادما جز ایراد کرفتن کاری بلد نیستیم خصوصا این اقاااااااا

  • تنبور تنبور (18 مهر 1393 ساعت 10:57)

    آینه هاش به نظر فتوشاپ میرسه اصلا در یک کلام زشته

  • تنبور تنبور (18 مهر 1393 ساعت 10:52)

    کلا خواستن از بی ام و i8 کپی بزنن بخصوص قسمت عقب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کاوه رضاییان کاوه رضاییان (19 مرداد 1393 ساعت 15:48)

    عقبش خیلی زشته

  • کیا موتورز کیا موتورز (11 مرداد 1393 ساعت 08:50)

    تو عکس اول نمیدونم چرا آینه بغل حس فتوشاپو به آدم منتقل میکنه!

  • میتسوبیشی میتسوبیشی (8 مرداد 1393 ساعت 20:09)

    این پراید کار بچه های مهاباد است. حدود 3 سال پیش در نمایشگاه ماشین کرج با این Saipa 132SX که بدنه ی آن به طرح BMW درآمده است روبرو شدم. از مالک خودرو پرسیدم آیا تغییرات موتوری نیز روی این خودرو انجام داده اید؟ -پاسخ داد بله. مثل اینکه موتور BP روی آن نصب بود و فقط 3 میلیون تومان هزینه ی وارد کردن قانونی شماره موتور در کارت خودرو شده بود. - من واقعاً کارشون رو تحسین می کنم - مهم ترین و مشخص ترین ایراد این ماشین " عدم تغییرات در فضای داخلی " بود که واقعاً تو ذوق می زد. این هم عکس هایی که بنده سه سال پیش ازش گرفته بودم. بابت کیفیت بد عکسها عذر خواهی می کنم.
    http://8pic.ir/images/0p1ou9ekc3v8g943h2nf.jpg
    http://8pic.ir/images/re8gbcfbtuuki1dgo3p8.jpg
    http://8pic.ir/images/6i9wcnd4dtx98tqxfjdq.jpg
    http://8pic.ir/images/hou7eht6ubu9a19x6b2z.jpg
    http://8pic.ir/images/21s503jrqbrjie0kgqfu.jpg

    هایپر هایپر (10 مرداد 1393 ساعت 16:57)

    2 تا لینک اولی خرابه /
    / این عکس اخری که گذاشتی جالب بود / کیفیتشم خوب بود

  • رضا نامبر رضا نامبر (7 مرداد 1393 ساعت 20:37)

    انگار فقط یه قالب کشیدن روش

    دی ام سی دی ام سی (9 مرداد 1393 ساعت 01:12)

    همین الان همین نظر رو خونوادم تاییدش کردن !
    علی رغم خوشگلیش !واقعا انگار یه قاب روش کشیدن
    خب اینم از هنرهای بیشمار یه میاندوآبی هستش که ماشین رو اینجوری خوشگل می کنه :)))

  • مجیدم مجیدم (7 مرداد 1393 ساعت 11:30)

    20 میلیون بیشتر نمی ارزه

  • امید غلامی امید غلامی (7 مرداد 1393 ساعت 01:08)

    به نظر من درسته که خاص و خوشگل شده ولی آخرش پرایده دیگه!!! اونم 70 میلیونی!!!!!!!!!

  • شاپ من شاپ من (6 مرداد 1393 ساعت 16:18)

    از نمای شیشه ی عقب معلوم هست که پرایدو 141 هست.

  • ماشین فقط المانی ماشین فقط المانی (6 مرداد 1393 ساعت 15:11)

    بدون جانب دارای و انچه وقعا هست رو درباره این ماشین میگم اگه خلاصه بخوام بگم بسیار زشت و ناشیانه است ! چرا ؟ الان در ادامه متوجه خواهید شد این طراحی متاثر از BMW i8 بوده و این رو کاملا میشه در نمای عقب و کاپوت و جلوی ماشین مشاهده کرد سپر جلوی ماشین بسیار غیر کاربردیست چونکه اصلا عواملی نظیر حرکت جریان باد و ایرو دینامیک درش رعایت نشده و محل قرارگیری مه شکن ها در سپر هم معلومه از روی احساسات زیبایی شناسی صاحبش قرار گرفته و معلوم نیست کجا رو روشن میکنن تو عکس به نظر میاد حاشیه جاده رو روشن میکنن تا جلوی ماشین ! همچنین اون پارگی سپر جلو (بین پلاک و مه شکن) حس یه ماشین تصادف کرده رو در ذهن تداعی میکنه چون اصلا هیچ هماهنگی منطقی نداره با بقیه قسمتهای سپر و ماشین! اینه های بغل این ماشین و منو یاد lego میندازه و اصلا جالب نیست و فقط در مقابل جریان باد اصطحکاک ایجاد میکنه و در نتیجه مصرف سو خت بیشترتا اینجا که طراحی ایرو دینامیک ماشین افتضاح بوده ....خوب بریم سراغ بغل ماشین ...طراحی شیشه های بغل این ماشین که دید راننده رو به طرفین بسیار محدود کرده و انقدر باریک شدن و بالا اومدن که دید راننده به ایینه بغل هارو 60 درصد کاهش داده و وقتی راننده بخواد از طریق اینه بغلها پشت ماشین رو نگاه کنه فقط 40 درصد ایینه ها رو میبینه !!! اگه از دستیگه های در ماشین یه خط فرضی افقی تجسم کنیم به طول خود ماشین میبینم که فاصله ی چرخ های خودرو بنسبت به این خط شبیه یک ماشین SUV هست تا اسپرت !! ماشین های اسپرت فقط چندین سانتی متر چرخشون فاصله داره با این خط که به این خاطره که تا در پیچها ماشین چپ نکنه و پایداریشو حفظ کنه اگه بخوام تمام ایراداات ماشین رو بگم که میشه هفتاد م ن کاغذ برای همین میریم یه نگاه سریع هم به پشت ماشین بندازیم و این نظر طولانی رو تموم کنیم عقبش بسیار ابرو بره ...من موندم اون یه تیکه سپر پراید که اون وسط گذاشته برای چی بوده اگزوزهاش رو هواست و هیچ جاگیری درستی نداره چراغ های عقبش بقدری باریک و کوچیک شدن که اصلا نوردهی مناسبی در شی نخواهد داشت و مطمئنا مستعد تصادفات بسیاری در شب از جناح عقب در این ماشین خواهد شد ...........کلام اخر .....با توجه به اون چیزایی که در بالا توضیح دادم و یه عالمه چیزی که به علت حجم نتونستم توضیح بدم و فقط خودم میدونم خود من به شخصه اگه بخوام پراید بخرم میرم معمولیشو میگرم نه اینو ! حتی اگه هم قیمت پراید معمولی و حتی اگه ارزونتر از پراید معمولی باشه ... مطمئنا در کنار طراحی زشت و غیر اصولی شاهد افزایش مصرف سوخت نیز در کنار پایین اومدن قدرت مانور پذیری نسبت به پراید عادی در این خودرو خواهیم بود

  • هایپر هایپر (6 مرداد 1393 ساعت 12:47)

    با تبدیل قیمتا فکر کنم اینم الان باید 140.000.000 تومنی قیمت بخوره