درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
برو پراید بخر مگو چیست فولکس
اون اقایی که الان میخره این ماشین رو مطمئنا اگه توی تحریم هم بود توان مالیشو داشت بخره..پس فقط برجام امکانات زندگی رو برای قشر مرفه متنوع تر از قبل کرده و در هر حال فرقی بحاله منه کارگر نمیکنه.اونوقتش نمیتونستم بخرم الانشم نمیتونم بخرم...بهر حال باید یکی باشه که لگن های ایران خودرو و سایپا رو بخره
خوشبحال اقایون پولدار و اقازاده هاشون هرروز بهتر از دیروز براشون مهیاست
سلام پس تو چی خود کفا شدیم بعد برجام همش خبر واردات صادرات چی داریم که اشتغال ایجاد کند
شرکت ماموت و اسکانیا سابقه خوبی در خدمات پس از فروش و تعهد در سرویس دهی ندارند.
یک پرسش؟! چند درصد از هموطنان عزیز ما توانایی خرید خودروهای بالای 250 میلیون تومان را در این مملکت دارند.این خودروها دردنیا نه لوکس محسوب میشوند و نه آپشن بالایی دارند. این خودرو ها را خودروهای اقتصادی مینامند. یعنی قشر متوسط جامعه در هر کشور امکان خرید داشته باشد.چرا ملتی که در آمد متوسطشان کمتر از دو میلیون تومان در ماه است بایستی تاوان گرانی اینچنین خودروها را بدهند؟با درآمد ماهیانه قشر متوسط فقط باید پراید بی کیفیت و با تکنولوژی 25 سال پیش را سوار شد.خوش به حال میلیاردرها که میتوانند چنین خودروهایی سوار شوند.
اگه میشد یکم احترام و ارزش برای مردم و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده هم از اونور وارد کرد، بد نبود!
جالب بود لایککککک
در ضمن این نسخه وارداتی با نسخه ای بعدی ک قراره مونتاژ بشن اصلا فرق نخواهن کرداااااااااااا
دلار ۴هزارتومان ضربدر ۴۰هزار میشود ۱۶۰میلیون به اضافه ۱۰۰% تعرفه با توجه به اینکه از طرف نمایندگی هم ارائه میشه ؟!؟ اگه میشد یکم احترام و ارزش برای مردم و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده هم از اونور وارد کرد، بد نبود!