1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اشکودای چک خواستار ورود به بازار ایران

اشکودای چک خواستار ورود به بازار ایران

22 اسفند 1395
  • 0

وارنر ایچهورن، مدیر شرکت اشکودا، که شعبه شرکت خودروسازی فولکس واگن در جمهوری چک محسوب می شود گفت، این شرکت ورود به بازار کشورهای ایران، کره جنوبی و سنگاپور را بررسی می کند.

خودروسازی اشکودای چک خواستار ورود به بازار ایران شد

وارنر ایچهورن، مدیر شرکت اشکودای چک گفت، انتظار دارد میزان فروش خودروهای این شرکت از رقم بی سابقه 1.13 میلیون دستگاه خودروی فروخته شده در سال 2016 فراتر برود.

وی که در حاشیه نمایشگاه خودروی ژنو سخن می گفت اظهار داشت، این شرکت ورود به بازار کشورهای ایران، کره جنوبی و سنگاپور را بررسی می کند.

ایچهورن افزود، اشکودا قصد دارد میزان فروش سالانه خودروهایش را تا سال 2025 دو برابر کند و به حدود 2 میلیون دستگاه برساند.

به دنبال توافق هسته ای و لغو تحریم ها شرکت های خودروساز اروپایی و به ویژه شرکت های فرانسوی به سرعت در حال افزایش سرمایه گذاری ها در بازار ایران و بالا بردن تولید خود در این کشور هستند..

خودروسازان غربی و ژاپنی نیز که قبلا به دلیل تحریم ها از ورود به بازار ایران خودداری می کردند، اکنون در حال بررسی پتانسیل بازار ایران هستند

پیشتر شرکت سیت، شرکت تابعه فولکس واگن در اسپانیا نیز اعلام کرده بود که در حال بررسی فروش خودروهای تولیدی اش به ایران است تا بازار خود را به فراتر از بازار اروپا گسترش دهد.

منبع:ایران جیب



نظرات