1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی دو مدل ویژه از داتسون

معرفی دو مدل ویژه از داتسون

2 فروردین 1397
  • 0

داتسون نسخه های مخصوصی از مدل های گو و گو پلاس را معرفی کرده است.

داتسون گو Remix لیمیتد ادیشن و داتسون گو پلاس Remix لیمیتد ادیشن با إصلاحات ظاهری عرضه می شوند و چنان چه نام آن ها نشان می دهد در تعداد محدود به فروش خواهند رسید.

 معرفی دو مدل ویژه از داتسون

Jerome Saigot، مدیر اجرایی نیسان موتور هند اظهار داشت: "داتسون میراث تکنولوژی ژاپن و طراحی معاصر را در کنار یک دیگر عرضه می کند تا پاسخ گوی مشتریان باشد. نسخه های Remix مدل هایی فوق العاده در سبد محصولات داتسون هستند و ما مفتخریم که آپشن رنگ بدنه منحصر به فرد مشکی اونیکس را در داتسون گو معرفی کنیم. ما مطمئنیم که نسخه های Remix لیمیتد ادیشن از گو و گو پلاس بی شک در جاده ها توجه همه را به خود جلب می کنند."

داتسون گو Remix دارای رنگ بدنه مشکی اونیکس با برچسب های نارنجی است. داتسون گو پلاس Remix دارای رنگ بدنه دوگانه سفید با برچسب های نارنجی و مشکی است. داتسون گو و گو پلاس Remix در رنگ های بدنه سفید و دو رنگ نقره ای نیز ارائه می شوند.

 معرفی دو مدل ویژه از داتسون

داتسون ادعا می کند هر دوی این مدل ها به طور کلی 9 ویژگی جدید دارند. این ویژگی ها شامل ورودی بدون سویچ از راه دور، بلوتوث هندزفری، روکش های صندلی ها، جلوپنجره مشکی شده، گلگیرهای مشکی، تریم مشکی پیانو برای کنسول وسط، اسپویلر عقب، لوله اگزوز کرومی و تزئین سپر کرومی است.

موتور این خودروها 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته است.



نظرات