1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی و بررسی کامل تویوتا کمری 2017

معرفی و بررسی کامل تویوتا کمری 2017

11 خرداد 1396
  • 0

برای چه کسانی مناسب است

برای کسانی که ویژگی های یک سدان سایز-متوسط را تحسین می کنند و همه آن ویژگی ها را در قالب یک اتومبیل می خواهند. Camry شماره یک پرفروش ترین اتومبیل ها در امریکاست و XLE هم به عنوان یک مدل سطح بالا که بیشترین ارزش را در کلاس خود دارد، انتخاب متقاعدکننده ای به شمار می رود.

 بررسی Toyota Camry XLE 2017

مزیت ها

Camry دارای امتیازات بالای کیفیت، قابل اطمینان بودن و راحتی است. بازار مدل های کارکرده Camry خوب است و همچنین امکانات ایمنی آن در سطح بالایی قرار دارد. این قابلیت ها، XLE را به اتومبیلی وسوسه کننده برای رانندگی تبدیل می کند. این اتومبیل یکی از معدود سدان های سایز-متوسط باقی مانده با امکان انتخاب موتور 6 سیلندر به جای 4 سیلندر است. صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تنظیم دمای دوگانه، شارژر بی سیم، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای و همچنین نسخه ارتقا یافته سیستم اطلاعات-سرگرمی (Infotainment) به همراه GPS، که به وسیله تلفن همراه عمل می کند (Navigation Scout) جزو امکانات XLE به شمار می رود.

معایب

از آن به عنوان یک اتومبیل بی احساس یاد می شود. در واقع Camry بر روی سواری بی صدا و راحتی در جاده تاکید دارد، در حالی که مدل لوکس XLE یک همتای دارای هندلینگ ارتقا یافته به نام XSE دارد که می خواهد نظر علاقه مندان به رانندگی را جلب کند. امتیازات مصرف سوخت آن کمی پایین تر از میانگین این کلاس است؛ 8.7 لیتر به صورت ترکیبی برای مدل 4 سیلندر و 9.8 لیتر ترکیبی در هر صد کیلومتر برای مدل 6 سیلندر. علاوه بر این ها، نسل 2012 تا 2017 Camry با مدل کاملاً جدید 2018 – با تغییرات ظاهری و تکنولوژی نوین- جایگزین خواهد شد.

قیمت

ارزش آن برابر مدل 2016 است. برای راضی کردن طرفدارانی که منتظر مدل 2018 هستند، Toyota قیمت مدل 2017 را ثابت نگه داشته است. علاوه بر هزینه تحویل 835 دلاری، قیمت XLE از حدود 27 هزار دلار برای مدل 4 سیلندر و حدود 32 هزار دلار برای مدل 6 سیلندر شروع می شود. این قیمت ها در برابر رقبا بسیار معقولانه به نظر می رسند. همچنین پشتیبانی فروشندگان و موارد ارائه شده برای Camry از طرف سازنده، به نوعی سخاوتمندانه به شمار می آیند. سرویس قیمت گذاری Truecar معتقد است که قیمت XLE 2017 حدود 16 درصد پایین تر از میانگین این کلاس می باشد. طبق گزارش Truecar، این دو برابر تخفیفی است که Accord EX-L Honda ارائه می کند.

 بررسی Toyota Camry XLE 2017

بهترین آپشن ها

تنها نسخه های XLE و XSE دارای پکیج Advanced Technology هستند که باعث شده امتیاز "Top Safety Pick+" را از موسسه بیمه در مورد ایمنی بزرگراه ها دریافت کنند. با قیمت گذاری هوشمندانه این پکیج (750 دلار)، قابلیت اصلی آن سیستم ترمز اضطراری جلوگیری از تصادف است. علاوه بر این، سیستم کروز کنترل سازگارپذیر، فاصله را از اتومبیل های جلویی حفظ می کند و سیستم هشدار خروج از خط هم به راننده کمک می کند. سیستم تشخیص نقاط کور هم با هزینه 500 دلار ارائه می شود. برای مجهز کردن یک XLE 4 سیلندر به برخی از آپشن های مدل 6 سیلندر، شما پکیج Convenience را با 845 دلار خریداری می کنید، که شامل ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای است. داشتن سانروف هم 915 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

آپشن های غیرضروری

نسخه 6 سیلندر فقط در مدل های XLE و XSE موجود هستند و تنها 10 درصد خریداران آن را سفارش می دهند. با 268 اسب بخار قدرت و گشتاور 336 نیوتن متر، عملکرد آن نسبت به قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر مدل 4 سیلندر کاملاً مشهود است. اما قابلیت های مدل 4 سیلندر کاملاً با Camry سازگار هستند و پکیج 5 هزار دلاری مدل 6 سیلندر گمی گران به نظر می رسد، حتی اگر شامل تجهیزات اضافی باشد. اضافه کردن onboard navigation به سیستم اطلاعات-سرگرمی Entune هزینه ای بالغ بر 710 دلار در بر خواهد داشت که شامل سیستم صوتی JBL می شود. Navigation داخلی، به شما امکان می دهد که بتوانید از GPS در زمان نبود آنتن تلفن همراه استفاده کنید. سیستم Navigation Scout هم که به خوبی کار می کند و جای بحث باقی نمی گذارد.

 بررسی Toyota Camry XLE 2017

از چه اتومبیل هایی بهتر است

از Nissan Altima SL که ساده تر به نظر می رسد و موتور ضعیف تری دارد؛ Ford Fusion SE که هندلینگ خوب اما فضای کمتری دارد؛ همچنین Hyundai Sonata Limited که با قیمت بالاتر دقت کمتری در فرمان پذیری دارد.

به خوبی این اتومبیل ها نیست

Honda Accord EX-L که به عنوان استاندارد تمام عیار این کلاس محسوب می شود؛ Chevrolet Malibu 2LT که برای 2016 بازطراحی شده و مجهز به موتور فوق العاده 4 سیلندر توربوشارژ می باشد؛ همچنین Mazda 6 Grand Touring، که به واقع یک شاهکار زیبا است و بهترین هندلینگ را در این کلاس ارائه می دهد.



نظرات