درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با 70 میلیون الان هیچ ماشینی نمیدن که اتومات باشه و گیربکس هفت سرعته cvt روش باشه با این امکانات..سواری و نفس ماشین خوبه فقط یه کار بدی این خودرو سازا می کنن که بعضی از موارد داخل تبلیغات و کاتالوگها روی ماشین نیست مثلا گفتن در این ماشین صندلی راننده برقی هست که اینطور نیست و دستیه.یه مقدار صندلیش ارگونومیک نیست در کل با این قیمت ماشین صفر با این امکانات و قیافه میارزه.من ماشین اولم سورنتو هست و این ماشین دم دستی هست از پراید نرفتم تو کوئیک که دارم تعریف می کنم.به مراتب از 206 بهتره .از 206 تیپ 6 که تا سال 91 تولید شد و اتومات هست.برلیانس h320 از این بهتره منتهی امکانات اینو نداره .گیربکس کوئیک بلژیکی هست .اصلا قیافش هیچ ربطی به تیبا و ساینا نداره.
موتورش همون پرایده که تغییر دادن کردن تیبا واقعا تعجب میکنم واسه مردمی که واسش 40 تومن پول میدهند باور کنید خر همون خره فقط پالانشو عوض کردن مردم چرا به خودتون ظلم میکنید آخه شما وقتی نخرید این آشغالها رو دستشون میمونه ،والا یه تیپ پنج 82بخرید بهتره حداقل خرجش میکنید جونتون سلامته ، نخرید اگه مغز دارید؟!
کوییک یکی ازراهای رسیدن به خداهستش کم لطفی نکنید اگرمیخواییدسریع بریدتو بهشت بااپشن های این خودروحتماسوارشیدخداعمرت بده سایپامن باپول این خودروتو اروپابی ام و سوار میشم
سایپا متشکریم با این تولیدات متشکریم .آفرین بر این دانشمندان سایپا چقدر صادرات داشتید .انشاله چین دیگه نتونه باشما رقابت کنه بازم میگم باعث افتخار مردم ایران سایپا ایرا خودرو هستند .که همیشه رکورد میزنند.در تولید
از اون ماشینهایی است که هرکی بخره صاحب اول و اخرش خودشه.... خیلی خیلی بد قیافه و در باطن هم مذخرفه واقعا برای سایپا متاسفم یه بچه ده ساله بهتر طراحی میکنه......
سلام ،دادا این ماشین انگار دو نصف شده پس نصف دیگش کو
میگن به مرگ میگیرن به تب راضی شی حکایت شماست . اینقد همه چی رو گرون بهمون دادن عادت کردین اون خودروی 170 _ 180 میلیون فقط تو ایرانه همه جای دنیا به اندازه همین کوییک بهش پول میدن
سمند شد دنا،تیبا شد ساینا،اس دی شد رانا و در نهایت میکسی از کاپوت ساینا و صندوق تیبا شد کوییک
واقعا عالیه...باید حمایت کنیم نه انتقاد..
اخی بنده خدا تو سایپا کار میکنی؟
خیلی مزخرفه قیافش
هوی بنازمت سایپا آخر خلاقیت و ذوق و استعداد طراحان و دانشمندان شرکت سایپااااااااااااااااای بی رقیب در دنیا... خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان
هرچی هم بهشون می گن اثر نمی کنه
woooooooow
very good...........
دوستان کم لطفی نکنید این حاصل ازدواج تیبا2 با ساینا است که عقبش به تیبا و جلوش به ساینا رفته این نشون میده طراحان نخبه ما تونستن عمل لقاح رو آهن هم انجام بدهند و این افتخاری دیگر از دانشمندان خودروئی ماست که همیشه چند صد قدم جلوتر از دنیا هستند. خاک تو سرشون
خاک تو سر خودت عرضه داری خودت بشو طراح ماشین طراحی کن...تو هم ازون دسته آدمای نق نقوی زیاده خواه غر زنی
ببخشید شما کجا زندگی میکنید اقی مصطفی تو این مملکت مگر همه میتونن ماشین تولید کنن حالا تو زینفع هستی زورت اومده خیلی هم درست میگه.
ماشین مسابقه هم هست واسه خودش خخخخ
برا ما اینم زیاده
یکی دیگر از، راههای رسیدن به خدا اضافه شد.نگران نباشید ،در کوتاهترین زمان ، بدون احساس درد ، وارد بهشت خواهید شد.از ملت و دلال های همیشه در صحنه خواهشمند است.با فراغ بال ثبت نام کنند.
بنزم اگه میزاشتن باز یه عده هستن که غر بزنن
امکانات اش در حد ماشین های خوب کره ای هست که حدود 170 - 180 میلیون تومن حداقل قیمت دارن
واقعا از سایپا بعید ه همچین امکاناتی بزنه برای ماشین 30 میلیونی
من که شاخ دراوردم
مثلا: سیستم محافظت از عابر، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای ، فرمان برقی ،دوربین، کروز، صندلی برقی و...
غیر ممکنه با این لیست امکانات بیاد بیرون
مطمن باشید نصف اش حذف میشه
سلام این همان تیاب دو است که کسی نخرید حالا اسمش عوض شد قیمت 10 میلیون رفت بالا دورد بر مدیران ایرانی
مشخصات فنی رو ببینید و بخندید !!! واقعا این موتور امکان حمل 1063 کیلوگرم را دارد ؟ یعنی هم وزن پژو 405 ولی با موتور پراید ؟!! چند تا آپشن دنده اتومات و کروز کنترل و کلاچ اتومات و استارت دکمه ای و ... با نهایتا 5 تا 7 میلیون می شود در تیبا 2 گذاشت و از این بهتر کار کنه
من تیبا ٢ دارم. توان موتورشم خوبه. ضمنا تیبا پراید نیست. چرخ ٢ اینچ از چرخ پراید بزرگتره. سیستم تعلیق هم ریو هست. پایداری بالایی سر پیچ داره. صندوق بزرگی هم داره.