1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید چهار خودرو جدید در سایپا

تولید چهار خودرو جدید در سایپا

23 فروردین 1393
  • 0

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود 3 تا 4 خودرو جدید به سبد محصولات سایپا خبر داد و گفت: با ورود این محصولات جدید، امکان جهش مجموعه بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

سعید مدنی تصریح کرد: تولید محصولات جدید که در گذشته به عنوان یک نقطه ضعف محسوب می شد در حال حاضر به یک برنامه پویا و موثر در گروه مبدل شده و برهمین اساس امسال هم این روند ادامه خواهد یافت.

وی در زمینه تولید خودرو نیز گفت: شرکت های پارس خودرو، سایپا کاشان، زامیاد، سایپا دیزل، بن رو (سایپا ساوه) و ایران کاوه با برنامه ریزی های گسترده، تولید محصولات جدید و عمل به تعهدات خود را در دستور کار قرار داده اند.

مدنی همچنین در خصوص برنامه های گروه خودروسازی سایپا برای صادرات به بازارهای خارجی اظهار داشت: امسال برنامه صدور 58 هزار دستگاه خودرو در دستور کار قرار دارد که این تعداد 5 برابر خودروهای صادر شده در سال گذشته است.

مدیرعامل سایپا تولید 650 هزار دستگاه خودرو در سال 93 را از اولویت های اصلی سایپا برشمرد و گفت: تمام بخش ها از قبیل زنجیره تامین و تولیدکنندگان برای دستیابی به این هدف تلاش خواهند کرد.

وی افزود: استقرار دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی و سیاست گذاری های اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان گسترش و نوسازی صنایع موجب شده مقوله تولید در خودروسازی ها با ثبات و روند روبه رشد مواجه شود.

خودروسازان طی چند سال اخیر با مشکلات متعددی برای افزایش حجم تولید خود روبرو بوده اند، اما آنها در نظر دارند ظرفیت تولید خود را طی سال جاری با وجود آنکه کار آسانی نیست، افزایش دهند.


منبع ایرنا


نظرات