1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اعلام قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران!!!!!

اعلام قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران!!!!!

26 تیر 1396
  • 10

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر در خصوص ورود خودروهای تایوانی به کشور گفت: این شرکت پس از رایزنی‌های فراوان توانست نمایندگی انحصار شرکت luxjen را به دست بیاورد و ظرف هفته‌های آینده اولین سری خودروهای تایوانی وارد بازار ایران خواهد شد.

عقیل مصطفایی ادامه داد: این خودروساز تایوانی تاکنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV ، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است و برای سری اول ما در نظر داریم دو مدل از این کمپانی را وارد کنیم.

 اعلام قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران!!!!!

وی در خصوص تاریخ ورود این خودروها به کشور و قیمت آنها گفت: ما در حال ثبت سفارش آنها هستیم و پیش بینی ما این است که از مهر ماه وارد کشور شوند. در خصوص قیمت نهایی نیز خودروی کراس اوور U6 بین 100 تا 150 میلیون و خودروی سدان S3 نیز زیر 100 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودروی کراس اوور است که مجهز به موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک ساخت ژاپن وتک دیفرانسیل است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی، سانروف و در صندوق عقب برقی است که جثه ایی مانند اسپورتیج و توسان دارد.

 اعلام قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران!!!!!

مصطفایی تصریح کرد: مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، خودروی S3 است که یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1600 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT است.



نظرات

  • مرتضی مرتضی (27 تیر 1396 ساعت 10:42)

    ببین امثال آقایان ن.............. و مدیران نالایق ایران خودرو و سایپا با این ملت چه کار کردن.
    بعد از عمری تولید ماشین به کجا رسیدیم؟ کسی نیست جلو این نالایق ها رو بگیره
    حسابی ناامید شدم

  • ناشناس ۶ ناشناس ۶ (26 تیر 1396 ساعت 21:42)

    دم مردم ایران خیلی گرم که هر بلایی سرشان میاد جیکشانم در نمیاد البته حقشان یکی خودم یه خودرو مدل نود سمند دارم باور کنیین الاغ سوارشم از اون بهتره باور کنیین هزاران نفر توی کارخانه های خودرو سازی ایران بیکار بشن بهتر از این که هزاران هموطن خود رو توی جاده ها از دست بدیم

  • علی علی (26 تیر 1396 ساعت 17:14)

    میتونن چون دیگه دزدی توش نیست اینکارو نمیکنن اینا دنبال ماشینی هستن که بدون زحمت دو سه برابر براشون منفعت داشته باشه

  • موسوی موسوی (26 تیر 1396 ساعت 17:06)

    اقای ارین دو خودرو کاملا ایرانی طراحی کرده ولی این دولت ردش کرده و میگه که اینده نداره و تولیدش نمی کنن. چرا با کمال بدبختی خودروهای خارجیها رو تولید می کنیم. بیچارگی و درماندگی تا کی و تا کجا؟!!

  • ترسو ترسو (26 تیر 1396 ساعت 16:26)

    خدا رحمت کنه پدرم واردات ساعت داشت و چون رئیس اتحادیه بود با ساعتهای تقلبی که وارد می شدند بصورت قاچاق مبارزه میکرد یادمه می گفت ساعتها تایوانی هستند تقلبی اند . حالا وای به احوال ماشینها !!!

  • بیب بیب (26 تیر 1396 ساعت 16:26)

    خاک توسرخودت ماچه گناهی گردیم خیلی جوربزه داری بروبه مسئولان بگو وقتی دولت اجازه واردات این خودروها میده تولیدکننده سرشوبه کجای مجلس بکوبه ،اگه مردی بروبه رئیس جمهورمحترم بگو تا سرتو به زمین گرم بزنه

  • زیاندیده زیاندیده (26 تیر 1396 ساعت 16:21)

    واقعا خاک بر سرشون که کارمون به جایی رسیده که باید از تایوان ماشین وارد کنیم اگر اینجوریه پیش بره دو روز دیگه افغانستان هم به لیست وارد کنندگان خودرو اضافه میشه .
    ایرانخودرو خجالت بکش حالا دیگه دست از سرم مردم بردار با این لگنهایی که تولید می کنی

  • Alireza Alireza (26 تیر 1396 ساعت 15:06)

    جالب اینه که خودرو داخلی بیشتر از ۲۰۰ درصد واسشون سودهی داره هرچند وارد کنند ۱۰۰ درصد سود خالص میزنن بجیب

  • bendazali bendazali (26 تیر 1396 ساعت 14:29)

    بنداز بندازه، توام بنداز!! لوکسژن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • گمنام گمنام (26 تیر 1396 ساعت 13:39)

    خاک تو سر خودرو سازان ایرانی که با منابع عظیم در ایران حتی نمیتونن ی خودروی زیبا طراحی و تولید کنن حتی نمیتونن از نخبگان این کار هم حمایت کنن