1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

1 دی 1395
  • 14

خبرها و رایزنی های احتمالی حاکی از این است که پژو 207i صندوق‌دار، زمستان امسال به بازار ایران می آید. این روزها نسخه اتوماتیک آن با ECU ایرانیزه شده خود در سطح شهر در حال تست فنی می­باشد.

، ecu جدید پژو i 207 که توسط یک شرکت ایرانی برنامه ریزی شده است، در هوای بسیار سرد واپسین روزهای پاییزی سال 1395 در حال تست فنی می باشد و امروز نیز برای ادامه تست های نهایی خود سمت دیزین خواهد رفت. پیش بینی می شد که گیربکس 207 صندوق دار با گیربکس مشترک دانگ فنگ H30 روانه بازار شود گیربکسی که ظاهرا چیزی حدود 16 میلیون تومان قیمت دارد و گران قیمت به نظر می رسد. اما نسخه ای که روز گذشته توسط سبقت آزاد مشاهده شد، از همان گیربکس قدیمی 4 سرعته AL4 که سابقا بر روی پژو های 206 و 207 اتوماتیک نصب می شد بهره می برد. در هر حال تا به امروز مشخص نشده است 207 با گیربکس دانگ فنگ H30 که هماهنگی خوبی نیز با موتور TU5 آن دارد عرضه خواهد شد یا با همان گیربکس سابق!

روزگاری بود که سانروف جز آپشن های دست نیافتنی محسوب می شد. اما با آمدن خودروهای چینی در بازار ایران سانروف به یک آپشن ساده و پیش پا افتاده و همیشگی تبدیل شد! که ظاهرا همچنان در محصولات داخلی خبری از یک سانروف ساده نیست و گویا قرار است بر روی دنای فیس لیفت جدید از آن پرده برداری شود. نسخه چینی 207 صندوق دار داری سانروف می باشد که در نسخه مشاهده شده توسط سبقت آزاد همچنان خبری از آن نبود. همانطور که در تصاویر اختصاصی ما مشاهده می کنید در داخل اتاق تغییراتی صورت گرفته که میتوان به مانیتور 7 اینچی و تغییرات فرمان اشاره کرد. فرمان زیبا تر شده و کلیدهای کروز کنترل و کنترل بلوتوث برای مکالمه تلفنی به آن اضافه شده است. در نمای بیرونی آنچه که بیشتر به چشم می آید تغییرات چراغ های جلو و عقب بوده و در نمای جلو شاهد یک ابروی LED کاملا بزرگ بر روی لبه بالایی چراغ جلو هستیم.

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران

منبع:سبقت آزاد



نظرات

  • عباس عباس (3 دی 1395 ساعت 11:07)

    اونقدر تولید یه ماشینو با ترفندهای مختلف ادامه میدن با که حال آدم به هم میخوره

  • علی علی (3 دی 1395 ساعت 10:49)

    لطفا وانتش رو هم زودتر بزنید

  • Mojtaba Mojtaba (3 دی 1395 ساعت 06:49)

    عجب نبوغ وخلاقیتی...هرده سال یکبارشکل دوتاچراغ چهارتاراهنماراعوض را عوض میکنند وده بیست میلیون قیمتش رابالا می برند.واقعا باید به این هوش وخلاقیت آفرین گفت

  • mehran mehran (2 دی 1395 ساعت 19:50)

    آخه چه طراحی نمی تونند دربهای عقب رو کمی برای ورود به ماشین بزرکتر کنند باوجود فضای زیاد بدنه ان .فضای داخلی برای سرنشینان عقب خیلی تنگه مگه برای بچه ها. طراحای ایرانی فقط بلدند سپروچراغها رو عوض کنند

  • خاکباز خاکباز (2 دی 1395 ساعت 09:54)

    احسن دارد این تولید خودرو اخه کلی مهندسان روش کار کردن چراغشو عوض کردن ورقلمبیده شده تازه یه صندوقم عقبش گذاشتن و از 206 به 207 آوردنش بابام ای ول به این مخترعین ایران خودرو باید به شما جایزه بدن .

  • بهمن بهمن (1 دی 1395 ساعت 17:29)

    یا صاحب وحشت!

  • رضا رضا (1 دی 1395 ساعت 17:24)

    من یه ٢٠٦ تیپ ٥ گرفتم سه ماه نشده به قار قار افتاده ، نمی دونم کی قراره یه خودرو به اصطلاح ملی یه کیفیت نورمال پیدا کنه اگر قراره همه چیش چینی درجه سه و چهار باشه چرا شرکت فرانسوی اجازه میده از آرم اونا استفاده کنن..!؟

  • محمد عطائی محمد عطائی (1 دی 1395 ساعت 17:14)

    اون لاستیک مشکی بزرگ روی سپر عقب با سپر جلو هماهنگی نداره.

  • علی علی (1 دی 1395 ساعت 16:42)

    یعنی به اندازه ی یه نخود *************** که سپر عقب رو هم مثل جلو کنن طراحی کنن. عقب دویصت شیش جلو دیویت هفت.

  • مرجان مرجان (1 دی 1395 ساعت 15:50)

    کاش هر خودروی ملی ده میلیون،نهایتا بیست میلیون بود :-(

  • ebi ebi (1 دی 1395 ساعت 14:09)

    من 206 تیپ دو خریدم متاسفانه بعد از 20 روز گیربکسش مرخص شد.فرستادم گارانتی تا گیربکسو تعویض کنن.کیفیت فنیشون خیلی پایینه.(میزنن میره)

  • حامد حامد (1 دی 1395 ساعت 11:56)

    تنوع در بین ماشینای ایرانی انقد زیاد هست که هر کسی رو مجذوب خودش میکنه...یا یه ماشینه هاچ بک رو صندوقدار میکنن و یا تبدیل به وانتش میکنن.متاسفم برای خودروسازا.

  • ماها ماها (1 دی 1395 ساعت 10:30)

    6کردن 7 ...چه اختراع بی نطیری.....خودرو ملی...ساخت داخل....16ملیون گرانتر میفروشن

  • ناشناس ناشناس (1 دی 1395 ساعت 10:11)

    ECU ایرانیزه شده!!! یعنی فقط خدا خودش به حال کسایی که این ماشین رو می خرن رحم کنه!!! تازه اون موقعی که ECU این ماشین هنوز خیر سرش ایرانی نبود، هزار تا عیب و ایراد داشت. دیگه وای به حال اینکه ایرانیزه هم بخواد بشه تازه!!!