1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. بزودی اوپل با 5 مدل جدید خودرو در ایران

بزودی اوپل با 5 مدل جدید خودرو در ایران

11 خرداد 1393
  • 1

بزودی اوپل با 5 مدل جدید خودرو در ایران

مدیر عامل شرکت توان خودرو جی نماینده رسمی شرکت خودروسازی اوپل آلمان در ایران اعلام کرد: پس از اخذ مجوزهای لازم پنج مدل از خودروهای این شرکت آلمانی به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

سعید زارع پور با اعلام این خبر افزود: اولین گروه از خودروهای تولیدی این شرکت آلمانی شامل کورسا، آسترا، اینزیگنیا، موکا و آدام خواهد بود که در حال حاضر نمونه های اولیه آن جهت اخذ تاییدیه های لازم وارد کشور شده و همزمان با برپایی سیزدهمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تاییدیه های نهایی مدل های کورسا و آسترا اخذ شده وآماده ارایه به نهادهای ذی ربط بوده و سه مدل دیگر نیز در حال گذراندن مراحل تست و اخذ تاییدیه های مربوط به استاندارد و محیط زیست در کشور است که با نهایی شدن آن زمینه ثبت سفارش و بازاریابی و فروش آن نیزفراهم خواهد شد.

زارع پور با بیان اینکه تمام پنج مدل یاد شده به سفارش بازار ایران در کشور آلمان تولید خواهد شد، افزود: در گام نخست خودرو اوپل کورسا با موتور1.4و1.2 لیتری و با گیربکس دنده ای وارد بازار ایران خواهد شد و در آینده نزدیک نیز به سفارش بازار ایران مدل اتوماتیک آن نیز تولید و توسط شرکت توان خودرو جی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توان خودرو جی خاطر نشان کرد: مدل اوپل آسترا نیز با دو موتور 1.4 و 1.6 لیتری توربو و با گیربکس اتوماتیک وارد بازار ایران می شود و با ورود این مدل خودرو به طور حتم رقابت در بین خودروهای هم کلاس آسترا دیدنی تر خواهد شد.

وی گفت: واردات مدل های موکا و آدام نیز هر دو با موتورهای 1.4لیتری و اینزگنیا با موتور 2.0 لیتری توربودر دستورکار خواهد بود و پس از نهایی شدن واخذ تاییدیه های استانداردومحیط زیست زمینه ثبت سفارش و پیش فروش آنها نیز فراهم خواهد شد.وی با بیان اینکه پیش از این ،محصولات شرکت اوپل تجربه حضور در بازار ایران را داشته است، افزود: در حال حاضر نیز سابقه ذهنی روشنی از تولیدات این خودروساز آلمانی در اذهان عمومی وجود دارد و بدون شک ورود محصولات این شرکت با سابقه ومعتبر به بازار کشور زمینه ایجاد رقابت بیشتر را فراهم خواهد کرد.

زارع پور با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای ایجاد شبکه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش در حال انجام است، افزود: هدفگذاری اصلی این مجموعه ایجاد شبکه خدمات پس از فروش قدرتمند و سرعت در ارائه خدمات خواهد بود و به همین منظور برنامه های گسترده ای برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال انجام است.



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (6 مهر 1393 ساعت 14:51)

    opel یک ماشین با کیفیته آلمانی هست و اگه به ایران بیاد با استقبال روبرو میشه.