1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اوپل آدام S تندوتیز و ریزه میزه

اوپل آدام S تندوتیز و ریزه میزه

5 مهر 1393
  • 8

ماه مارس گذشته، از اوپل آدام S در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و هم‌اکنون اوپل می‌خواهد این مدل را با اندکی تغییر راهی نمایشگاه خودروی پاریس کند و این خودرو آن هنگام آمادهٔ فروش نیز خواهد بود. این نسخهٔ اسپرت آدام S از ماه نوامبر امسال، وارد بازار خودروهای باقی کشورهای اروپایی می‌شود و حدوداً از اوایل سال 2015 در دسترس دیگر کشورهای جهان خواهد بود.

 اوپل آدام-نمای جلو

در قلب این خودرو که در انگلستان تحت برند واکسهال فروخته می‌شود، یک موتور توربوشارژر 1.4 لیتری اکوتک که قادر به تولید قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر است، قرار دارد و با یک جعبه دندهٔ شش سرعتهٔ دستی که نیرو را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند، جفت می‌شود. آدام S در مدت زمان 8.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و دارای حداکثر سرعتی بیش از 200 کیلومتر در ساعت است. البته کمپانی اوپل اعلام کرده است که این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 220 کیلومتر در ساعت را نیز دارا می‌باشد.

اوپل آدام نمای عقب

این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد. شاسی آدام S دچار تغییراتی شده است و هم‌چنین ترمزهای جدید و بزرگ‌تری از مدل OPC / VXR به همراه کالیپرهای قرمز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های کیت بدنهٔ این خودرو می‌توان به بالچهٔ روی سقف، براگیرهای جلو و عقب، اسکرتهای کناری و چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی 225/35 اشاره کرد.

اوپل آدام -نمای داخل

ده رنگ مختلف برای بدنه و پنج رنگ برای سقف این خودرو بنا بر سلیقهٔ مشتریان قابل سفارش دادن است. تریم جدیدتر و زیباتری به گفتهٔ کمپانی اوپل برای کابین این خودرو در نظر گرفته شده است. چهار آپشن مختلف برای صندلی‌های جلویی وجود دارد از جمله صندلی‌های با کارایی بالای ریکارو در روکشی از موروکانا یا چرم ناپا و نوعی چرم سیاه و قرمز برای دسته‌دنده، غربیلک فرمان و ترمزدستی.

اوپل آدام-نمای کلی

اوپل آدام-نمای شیشه عقب

اوپل آدام-نمای سمت راست

اوپل آدام-نمای کیلومترشمار

اوپل آدام-نمای آرم

اوپل آدام-نمای داخل

اوپل آدام-نمای سمت راست

اوپل آدام-نمای جلو

اوپل آدام-نمای چرخ

منبع پدال


نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (7 مهر 1393 ساعت 14:52)

    طراحی سقف داخلش که شطرنجیه خیلی قششنگه. دوسسسششش دارم.

  • دیستور دیستور (5 مهر 1393 ساعت 22:29)

    ریزه ه ه / ریزه ه ه / ریزهه بالا ریزه / ای دست کوچولو او پا کوچولو ای خاله ریزه / اخه حالی به ادم میمونه ؟ نه والااا / اهوالی به ادم میمونه نه بلا :) قرمزشو کادوئی بدی به جنس مونث با یه رمان خوشکل زرد

  • حامدمیت حامدمیت (5 مهر 1393 ساعت 22:27)

    به خدا این بدن به من تا باش برم دانشگاه.

  • تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 20:11)

    ماشین با مزه ایه

  • ادزیو ادزیو (5 مهر 1393 ساعت 13:43)

    یعنی طراحش فهمیده جوانان چی میخان.

    تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 15:31)

    خب اینا اول سلیقه مردم رو در نظر می گیرن بعد ماشین طراحی و تولید می کنن

  • اریا رحمانی اریا رحمانی (5 مهر 1393 ساعت 13:07)

    زیاد طراحیش جالب نیست

  • یوونتوس یوونتوس (5 مهر 1393 ساعت 09:46)

    نمای جلوش شبیه پورشه کاین نشده؟!