1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

18 دی 1395
  • 3

جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان ژاپن در ایران پس از عرضه مدل جوک ساعاتی قبل از کراس اوور جدید اکس-تریل در شوروم جدید این شرکت واقع در منطقه نیاوران تهران رونمایی کرد.

اکس-تریل ضمن بهره گیری از پیشرانه 2.5 لیتری با حداکثر توان 171 اسب بخار و انتقال قدرت به هر 4 چرخ به صورت دائم با تکولوژی AWD ، از گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT استفاده می کند و در سیکل ترکیبی تنها 8.3لیتر سوخت مصرف می کند که نسبت به رقبای این خودرو نظیر سانتافه ، تویوتا RAV4 و هوندا CV-R عدد قابل توجهی است.شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو به 10.5 ثانیه می رسد.

قیمت نیسان ایکس-تریل فول 2016 با موتور 2500 سی‌سی و قدرت خروجی 171 اسب بخار در ایران 248 میلیون تومان، با تحویل 30 روز کاری در نظر گرفته شده است.

نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

سیستم تعلیق در اکس‌-تریل برای جلو از نوع مستقل مک‌فرسون و در عقب از نوع مستقل چند اتصالی انتخاب شده است و تایر‌هایی با ابعاد 225/60R18 مجهز به رینگ‌های 18 اینچی اسپرت روی این کراس‌اوور سوار شده‌اند.شیشه‌های جانبی عقب اکس-تریل دودی هستند وعلاوه بر آن در نمای ظاهری به باربند ، مه‌شکن‌های جلو با قاب کروم و سانروف پانوراما نیز مجهز شده است.

اکس-تریل در آزمایشات ایمنی موسسه معتبر EuroNCAP موفق به کسب هر 5 ستاره ایمنی شده است.تکنولوژی ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و سیستم کمکی ترمز اطمینان خاطر کامل برای توقفی ایمن برای اکس-تریل را فراهم می‌کند.مجموعه کامل کیسه‌های هوای جلو ، جانبی و پرده‌ای ، سیستم هشدار فشار باد تایر ها ، فرمان حساس به سرعت ، سیستم نگهدارند و کنترل سرعت خودرو در شیب ، آینه‌های جانبی با چراغ راهنما ، چراغ‌های روشنایی در روز LED و آینه وسط الکتروکرومیک نیز مکمل امکانات ایمنی کراس‌اوور متوسط جدید نیسان برای ایران است.

نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

در بخش تجهیزات رفاهی ، اکس‌-تریل ضمن بهره‌گیری از سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه به صندلی‌های گرم شونده جلو ، زیردستی مرکزی جلو و عقب ، دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان عقب و کنسول مرکزی با قابلیت گرم‌کن یا سردکن مجهز است.غربیلک ، سردنده و صندلی‌ها به صورت تمام چرم خواهند بود و صندلی راننده ضمن امکان تنظیم برقی در 6 جهت به تنظیم گودی کمر مجهز است و صندلی سرنشین جلو نیز در 4 جهت امکان تنظیم به صورت برقی را فراهم می‌کند.

مدیریت بخش مولتی‌مدیا در اکس-تریل بر عهده نمایشگر لمسی 7 اینچی است که با ورودی USB و AUX و همچنین امکان اتصال تلفن از طریق بلوتوث یا پخش آهنگ توسط 6 بلندو در سراسر خودرو پشتیبانی می شود.سیستم های ورود بدون کلید (Keyless) ، استارت دکمه‌ای ، کروز کنترل و محدودکننده سرعت ، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن و تاشو ، سنسور عقب ، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن اتوماتیک ، سیستم بازکننده اتوماتیک درب عقب ، چراغ‌های LEDدوگانه با قابلیت تنظیم فاصله دور با نزدیک و تنظیم زاویه خودکار ، نوربالای اتوماتیک و ترمز پارک برقی نیز بخش مهمی از امکانات قابل توجه این خودرو را تشکیل می‌دهند.

قابلیت‌های اکس-تریل تنها به امکانات ذکر شده محدود نمی‌شود چرا که سیستم هشداردهنده خروج از خط ، سیستم هشداردهنده نقاط کور ، سیستم شناسایی اشیاء متحرک و نمایشگر دید 360درجه (AVM) مکمل ایمنی این خودرو ، فراتر از بسیاری از رقبا هستند.

نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

نیسان x-trail در تهران رونمایی شد

منبع:ایران جیب



نظرات

  • reza reza (19 دی 1395 ساعت 13:22)

    الان یکی می زنه من نمی تونم پراید بخرم....فرهنکمونه

  • سکوت سکوت (18 دی 1395 ساعت 18:44)

    قیمتش 44 هزار دلاره اینم لینک قیمتhttp://www.carsguide.com.au/nissan/x-trail/price
    چطور واسه ما تا 248 میلیون قیمت داره الله اعلم!!!!
    فقط سکوت
    خداوندا ظهور حضرت مهدی(عج) رو نزدیک بگردان
    الهی آمین

  • علی علی (18 دی 1395 ساعت 16:14)

    از اونجایی که نمیشه با زحمت از این ماشینا خرید ...پس باید گفت....اااااا چقد********************************* دور ماشین هست