1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی نیسان پولسار 2015

معرفی نیسان پولسار 2015

17 شهریور 1393
  • 6

نیسان می‌خواهد مطمئن شود که از هر سانتی‌متر مربع از فضای پولسار جدید به خوبی استفاده شده است. این خودرو به شدت اروپایی به نظر می‌رسد و این طبیعی است زیرا رنو، کنترل نیسان را در دست گرفته است. رقبای عمده این خودرو نیز اروپایی هستند از جمله فولکس‌واگن گلف. نیسان برای این رقابت سخت، بیشترین فاصله بین دو محور در این کلاس را برای پولسار در نظر گرفته است. با فاصله 2.7 متر بین محور چرخهای جلو و عقب، پولسار می‌تواند فضای پای 69.2 سانتی برای سرنشینان عقب و فضای صندوق 385 لیتری را ارائه کند. تازه با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان فضای بار را به 1395 لیتر افزایش داد.

نیسان همچنین از تجهیزات سطح بالای پولسار با افتخار یاد می‌کند. سه تریم Visia، Acenta و Tekna برای پولسار قابل انتخاب‌اند. سیستم تهویه مطبوع، صفحه نمایش 5 اینچی با جوی استیک پیشرفته، هر چهار پنجره برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، شش کیسه هوای ایمنی و سیستم توقف-شروع در همه مدل‌ها به صورت استاندارد نصب می‌شوند. تعدادی از فن‌آوری‌های جدید و پیشرفته چون تشخیص اشیای متحرک، سیستم سپر ایمنی، مانیتورینگ اطراف خودرو، کنترل فعال ردیابی، ترمز اضطراری خودکار و آخرین نسل از سیستم سرگرمی نیسان NissanConnect را در پولسار جدید خواهید یافت.

برای پولسار دو موتور توربوشارژر 1.2 لیتری DIG-T بنزینی و 1.5 لیتری dCi دیزلی ارائه شده‌اند. موتور بنزینی می‌تواند 114 اسب بخار نیرو و 190 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در حالی که موتور دیزلی قادر به تولید نیروی 109 اسب بخار و تورک 260 نیوتن‌متر می‌باشد. در اوایل سال 2015 یک موتور 1.6 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر دوقلو نیز با قدرت 187 اسب بخار معرفی خواهد شد. ممکن است این همان مدل نیسمو باشد و یا شاید هم مدل نیسمو از پیشرانه قوی‌تری استفاده کند.

با کمک یک گیربکس شش سرعته دستی، موتور 1.2 لیتری به طور متوسط 5 لیتر در صد کیلومتر و 117 گرم CO2 آلایندگی تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل 10.7 ثانیه می‌باشد. مصرف سوخت موتور دیزلی تنها 3.6 لیتر در صد کیلومتر است و آلایندگی آن نیز 94 گرم دی اکسی کربن است. این پیشرانه‌های یورو 6 با چنین عملکرد بهینه و مقرون به صرفه‌ای می‌توانند دل هر خریداری را به دست آورند. نیسان پولسار در تأسیسات این شرکت در بارسلونای اسپانیا تولید می‌شود.

نیسان پولسار-نمای کلی

نیسان پولسار-نمای جلو

نیسان پولسار-نمای کلی

نیسان پولسار-نمای سمت چپ

نیسان پولسار نمای سمت راست

f125"> نیسان پولسار-نمای جلوf125

 نیسان پولسار-نمای

 نیسان پولسار-نمای عقب

 نیسان پولسار-نمای عقب

نیسان پولسار-نمای سمت راست

نیسان پولسار-نمای چپ

نیسان پولسار-نمای عقب

نیسان پولسار-نمای چراغ جلو

نیسان پولسار-نمای آرم

نیسان پولسار-نمای چراغ عقب

نیسان پولسار-نمای آینه بغل

نیسان پولسار-نمای داخل

نیسان پولسار-نمای فرمان

نیسان پولسار-نمای داخل

نیسان پولسار-نمای صندلی عقب

نیسان پولسار-نمای صندوق عقب

نیسان پولسار-نمای موتور



نظرات

  • یوونتوس یوونتوس (5 مهر 1393 ساعت 13:02)

    نیسان شرکت جسوریه. برخلاف خیلی از شرکتها که روی طراحی قبلیشون پافشاری میکنن، برای اینکه جلوی ماشیناش جذاب بشه جلو پنجره ماشیناشو تغییر داد که انصافا زیباتر شده.

  • تنبور تنبور (17 شهریور 1393 ساعت 16:25)

    بهتر بود روی قسمت داخل ماشین بیشتر کار می کردند که مطمئنا در نسل های بعدی این ضعف برطرف خواهد شد.

  • هایپر هایپر (17 شهریور 1393 ساعت 12:56)

    یه ماشین اقتصادی با امکانات بالا و کیفیت زیاد ، تنها مشکلش قیمتشه که تو تریم Tekna با موتور دیزل به قیمت 37 هزار دلار میرسه که خیلی گرونه

  • هایپر هایپر (17 شهریور 1393 ساعت 12:24)

    ظاهرش که خوبه خیلی امکاناتش به روزه کیفیت نیسان هم که هست ولی باید ببینیم قیمتش چنده و در کل ماشین اقتصادیه مصرف سوخت موتور دیزلی تنها 3.6 لیتر در صد کیلومتر

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 شهریور 1393 ساعت 06:49)

    راستی اگه امکانش هست یک ویدئو هم برای معرفی این نیسان برای ما بزارید . ممنونم.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 شهریور 1393 ساعت 06:45)

    طراحی بدنش قشنگه - طراحی داخلیش سادست. البته فرمونش باحاله.طراحی چراغای جلو هم از نزدیک ابتکاری هستش. در کل عالیه. نیسان خودروی خوبی هست.