1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نسل جدید سوزوکی ویتارا در ایران تولید می شود

نسل جدید سوزوکی ویتارا در ایران تولید می شود

28 مرداد 1394
  • 1

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان اعلام کرد: بر اساس مذاکرات و برنامه ریزی های صورت گرفته نسل جدید خودرو سوزوکی ویتارا در این شرکت تولید خواهد شد.

بیژن زاهدی فرد با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی قبلی تولید 9هزار دستگاه از نسل قبلی این خودرو را در دستور کار قرار داده بودیم و در نهایت با توجه به پیگری های صورت گرفته در راستای تولید نسل جدید خودرو سوزوکی ویتارابه احتمال زیاد برنامه تولید این خودرو به شش هزار دستگاه تقلیل خواهد یافت.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از خط رنگ اتوماتیک این شرکت ظرفیت تولید نیز افزایش خواهد یافت، افزود: با تکیه بر این رویکرد شرکت ایران خودرو خراسان به سمت استقلال بیشتر پیش خواهد رفت و این مساله نقش بسزایی در افزایش اشتغالزایی منطقه خواهد داشت.

زاهدی فرد در پاسخ به این سوال که آیا تولید خودروهای جدید شرکت سوزوکی ژاپن در این شرکت تولید خواهد شد، افزود: تصمیم گیری در این رابطه منوط به برنامه های استراتژیک و سیاست های کلان گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود، اما با توجه به اینکه شرکت ایران خودرو خراسان تجربه مفید همکاری با شرکت سوزوکی ژاپن را دارد آماده تحقق برنامه های گروه هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان افزود: مذاکره با ژاپنی ها برای تولید حداقل سه محصول جدید این شرکت در ایران، با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم برنامه های تولیدی آن به سرعت عملیاتی شود.



نظرات

  • اسکالید اسکالید (28 مرداد 1394 ساعت 12:43)

    اگه قراره با موتور 1.6 یا حتی 2 لیتری تولید بشه بهتره تولید نکنید رو دستتون میمونه
    از ما گفتن بود حالا خود دانید