1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید شاسی‌ بلند جدید در ایران خودرو

تولید شاسی‌ بلند جدید در ایران خودرو

2 اردیبهشت 1393
  • 11

براساس مصوبات گروه صنعتی ایران خودرو تولید یک خودروی شاسی‌بلند جدید در برنامه تولید ایران خودرو خراسان پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان ضمن اعلام این خبر گفت برنامه تولید این سایت خودروساز در سال 93 تعداد 82 هزار خودرو شامل 50 هزار دستگاه پارس، 30 هزار دستگاه پژو 405 و دوهزار دستگاه سوزوکی گراندویتاراست. وی افزود: در سال گذشته تعداد 60 هزار و 483 دستگاه خودرو تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است.

محمد مهدی سیادت اظهار کرد: بیش ترین تولید سایت خراسان در سال گذشته به تعداد 38 هزار و 397 دستگاه مربوط به خودروی پارس بوده است. پژو 405 نیز به تعداد 21 هزار و 590 دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است. سوزوکی گراند ویتارا نیز 496 دستگاه از تولیدات سایت خراسان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: با تامین قطعات، تولید در نیمه دوم سال گذشته شتاب گرفته و بخش اصلی تیراژ در نیمه دوم آن محقق شده است.

با توجه به شایعات و عکس هایی که در رابطه با این خودرو به صورت اخبار احتمالی منتشر گردیده است ف احتمال ورود خودرو فوق که از کمپانی چینی Haima می باشد ، بسیار زیاد می باشد . برای همین هر 2 مدل شاسی بلند این خودرو را در ادامه برای شما دوستان گرامی در نظر گرفته ایم و مشخصات فنی کلی هر کدام از این محصولات را نیز به همراه عکس های آن اضافه نموده ایم که در صورت ورود و یا وجود اخبار رسمی برای حضور هر یک از این محصولات ، مقاله ای جامع در این باره آماده خواهیم نمود .

Haima7 SUV

این خودرو یکی از محصولات گروه خودرو سازی هیما بوده که رابطه با ظاهر آن نمیتوان به راحتی نظر داد اما دارای موتور 4 سیلندر 2 لیتری بوده که توان خروجی معادل 110 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی 180 نیوتن متری را برای این خودرو به همراه داشته است . در این خودرو شما می توانید از جعبه دنده هایی اتوئماتیک 4 و 5 سرعته و همچنین جعبه دنده 5 سرعته دستی استفاده نمایید . مصرف سوخت در مدل دنده دستی 8.8 و در مدل اتومانیک 9.1 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است . مخزن سوخت این خودرو نیز 61 لیتر اعلام گردیده است .

Haima S5

این خودرو را می توان به کپی چینی از محصول هیوندای سانتافه 2013 دانست ، شباهت بیش از حد این محصول به خودروی اصلی که همان هیوندای باشد ، نشان از ابعاد بزرگ ن داشته و احتمالا نیز موتوری قوی تر را باید در این خودرو مشاهده نمود اما برعکس این مطلب موتور کوچک تری را خواهیم دید و آن موتوری 1.6 لیتری با توان خروجی 90 اسب بخار از 4 سیلندر بوده و همچنین 160 نیوتن متر گشتاور .

برای این مدل تنها جعبه دنده 5 سرعته دستی قابل سفارش بوده و همچنین مصرف سوخت آن در 7.3 لیتر اعلام گردیده است . این خودرو در 6 مدل از نظر آپشن های موجود ارائه می شود و همچنان در انتظار هستیم که ببینیم کدام یک از این محصولات برای ورود به بازار کشورمان انتخاب شده اند .



نظرات

  • امیر ساکی امیر ساکی (11 آبان 1397 ساعت 23:45)

    باز دم سایپا گرم هر سال موتور پراید رو روی یه اتاق جدید طرای شده دیگه سوار میکنه و میگه خودرو جدید ساختیم و ملی است ولی ایران خودرو شده مونتاژ کننده چشم بادمی ها خجالت نمی کشن اسم ایران ناسیونال دارن خراب میکنن ایرام ناسیونال کجا ایران مونتاژرو کجا

  • امیر دارستانی امیر دارستانی (6 اسفند 1396 ساعت 13:37)

    خداوکیلی کدام یکی از شماها پول خرید این ماشین ها رو دارین
    پولتون نمی رسه هی میگید خوب نیستن
    تا حال سوار شدین یا از کنارش رد شدین


    از ماشین های ایرانی خیلی بهترن
    به هر حال به پای بنز و بنوه و تویوتا نمی رسه ولی نسبت به قیمتش خیلی عالی

    خودم هایما دارم عالی هستش عالی

  • مزدک مزدک (23 شهریور 1396 ساعت 12:58)

    بهمن 94 حدود 43 میلیون کارت کشیدم و یه دنا از ایرانخودرو خریدم خدا شاهده به خدا قسم تا 15 هزارتای اول 3 بار کل سیستم برقکشی ماشین عوض کردم چون هیچکس بلد نبود عیب یابی کنه توی 20هزارتا منیفولد عوض کردم توی 35 هزارتا دنده عقب که میزاشتم گیربکس ماشین صدای خیلی بدی میداد بردم نمایندگی میگفت دمای روغن گیربکست بالاست و چند عیب دیگه روش گذاشتن و گفتن باید عوض شه حدود 1 ماه ماشین خوابید با کلی دوندگی و آشنا بازی گیربکسش عوض شد.البته هنوز دارمش پول ندارم بزارم روش عوضش کنم.والا یکی از دوستام تقریبا همزمان با من از این ماشین چینی ها به اسم جک که سواری هم هست دندش هم اتوماتیکه خرید هنوزم دارش به خدا وقتی توش میشینم خیلی نرم و بی صداست برخلاف دنا که تو سرعت بالای 100 تا صدای موتور کل سالن میگیره اون صدای خیلی کمی میده و هیچکدوم از مشکلات منو نداشت. خلاصه پشیمونم که از ایران خودرو خرید کردم به خدا با اینکه گارانتی بو د ولی خودم حدود 3 میلیون هم خرج کردم براش مثلا برق صندلی که سوخته بود ایران خودرو خیلی بازیم داد آخر سر هم خودم خریدم.فکر میکنم این چینی ها خیلی بهتره والا دنبالشم وام بگیرم ماشینمو عوض کنم از چشمم افتاده.اولش خیلی ذوقش داشتم ولی خیلی حالمو گرفت.من جزیره مینو هستم نمایندگی اینجا که هیچی خدمات نمیده باید بریم اهواز.

  • مانی مانی (10 شهریور 1396 ساعت 23:30)

    این ماشین ای اشغال چینی رو ول کنید برین سراغ یک چیزی ازساخت ایران

  • زهرا جون زهرا جون (4 تیر 1396 ساعت 22:12)

    واقا اس5 میاد
    لطفا پاسخ بدید......
    ممنون

  • بهنام بهنام (22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:03)

    جان من بیخیال این ماشین های چینی بشید. مدیرانی که این ماشین های آشغال چینی و توسعه میدن.اگه اینقدر به تولید داخلی توجه میکردن الان ایران گلستان بود

  • مهدی مهدی (13 دی 1395 ساعت 18:27)

    با سلام خدمت مدیران محترم((( ایران خودرو)))
    خواهش می کنیم اسم شرکت تان را به ((( چین خودرو))) تغییر دهید.
    و یه مقداری شرمنده باشید که ایرانی هستین. البته که مدیران لایقی هستین شک نکنید.

  • یاسر یاسر (12 دی 1395 ساعت 14:36)

    اشغال ترین ماشینای دنیارو خودمون میخریم

  • رضا رضا (9 شهریور 1395 ساعت 17:06)

    چینی ها خودشون بهترین های امریکا را می خرند، مانند کادیلاک ، فورد و... اما ما آشغال های چینی را می خریم. واقعا اسفناک است... تا کی این خواری ادامه دارد....

  • امیر امیر (20 تیر 1395 ساعت 13:05)

    راه تو را میخواند چین خودرو

  • محمدامین محمدامین (2 تیر 1395 ساعت 16:44)

    خیلی ماشین زشتیه اینم شد ماشین