1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو کلیو 2017، جدیدترین خودروی رنو در سال اتی با فیس لیفت مختصر

رنو کلیو 2017، جدیدترین خودروی رنو در سال اتی با فیس لیفت مختصر

28 خرداد 1395
  • 0

4 سال پس از رونمایی رسمی در پاریس، چهارمین نسل کلیو فیس لیفتی را تجربه کرده است.

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

از نظر بصری، چراغ‌های تمام LED به همراه لامپ‌های روز روشن C شکل به چشم می‌آیند، به این موارد باید جلوپنجره‌ی بازطراحی شده و رکاب‌های ارتقا یافته را نیز اضافه کرد. 4 سایه رنگ جدید شامل قرمز، خاکستری تیتانیوم، سفید صدفی و آبی اضافه شده‌اند. نمای خارجی نیز با انتخاب رینگ‌های جدیدی تکمیل می‌شود.

کلیو حالا در داخل کابین از مواد بهتری سود می‌برد و پوشش‌های کابین جدید هستند و توجه ویژه‌ای به کیفیت و دید بصری پلاستیک‌های بکار رفته صورت گرفته است.

خریداران می‌توانند از بین 3 نوع سیستم متفاوت چندرسانه‌ای یکی را انتخاب کنند: MediaNav Evolution, R-Link Evolution and R&Go که نسخه‌ی R&Go برای همه نوع تریمی قابل سفارش است. دستیار پارک آسان به‌صورت هماهنگ با حسگرهای پارک جلو و عقب کار می‌کند و دوربین پشتی نیز به راننده کمک می‌کند تا پروسه‌ی پارک کردن تا به خودرو محول نماید. رنو همچنین خاطرنشان کرده که سوپرمینی فیس لیفت شده‌ی خود اولین خودروی رنو در سگمنت B است که به سیستم صوتی ممتاز Bose مجهز گردیده است.

پیشرانه‌ی جدیدی به دیگر قوای محرکه‌ی کلیو اضافه شده که نسخه‌ای 1.5 لیتری و دیزلی است و توانایی تولید 108 اسب بخار قدرت را دارد و به گیربکسی 6 سرعته و دستی متصل شده است. پیشرانه‌ی بنزینی کلیو با 118 اسب بخار قدرت نیز هم‌اکنون می‌تواند از این نوع گیربکس بهره‌مند شود.

کلیو 2017 می‌تواند با طرح خاکستری متالیک، غربیلک فرمان و دسته دنده پوشیده شده از چرم ناپ، تریم های داشبورد، پانل درب مخصوص و صندلی‌های چرمی مشکی/مشکی و سفید سفارش داده شود. تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از چراغ‌های جلوی LED، سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link Evolution، سیستم صوتی Bose و دستیار پارک آسان. پیشرانه‌های این خودرو نیز از دو واحد بنزینی با 89 و 118 اسب بخار قدرت و دو نسخه‌ی دیزلی با 89 و 108 اسب بخار قدرت تشکیل شده‌اند. بسته به انتخاب مصرف‌کننده، گیربکس‌های دستی یا اتوماتیک دوکلاچه می‌توانند نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال دهند.

رنو قبول سفارش‌ها برای این کلیو 2017 را از تابستان شروع خواهد کرد. در فرانسه، قیمت این سوپرمینی از 15410 دلار آغاز می‌شود درحالی‌که مدل سطح بالای Paris Energy dCi 90 EDC 29475 دلار قیمت خواهد داشت.

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

منبع: پدال



نظرات