1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نیسان وانت با اتاق جدید در راه است

نیسان وانت با اتاق جدید در راه است

18 مهر 1396
  • 6

مدیر پروژه اتاق جدید وانت نیسان شرکت زامیاد گفت: به منظور افزایش کیفیت محصول راهبردی خود و نیز تحقق انتظارات مشتریان و رعایت الزامات سازمان استاندارد، پروژه به روز رسانی وانت نیسان با همکاری مرکز تحقیقات و شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا و با بهره گیری آتی از ظرفیت سایر سازندگان داخلی شروع شد

اصغر رمضانی گفت: وانت نیسان زامیاد از دیرباز با مزیت هایی چون توان حمل بار بالا و قیمت رقابتی در بازار ایران شناخته شده که سعی داریم علاوه بر ارتقای موتور که پروژه آن از طریق شرکت مگاموتور آغاز شده، پروژه تغییر کامل کابین و اتاق بار آن را نیز همزمان اجرا کنیم.

وی در مورد مشخصات این پروژه افزود: فضای داخل کابین از لحاظ ارگونومی بسیار مناسب طراحی شده و ظاهر و نمای بیرونی آن، چشمگیر و مطابق با خودروهای هم رده روز دنیا خواهد بود و اتاق بار جدید نیز دو جداره خواهد شد.

رمضانی از تمهیدات شرکت زامیاد برای ارتقاء ایمنی در وانت نیسان به روز شده خبرداد و تاکید کرد: برخی از استاندارد های جدید مربوط به استحکام کابین و حفاظت سرنشینان بوده که در فاز طراحی خودرو و قطعات آن مدنظر قرار گرفته است.

مدیر پروژه وانت جدید زامیاد اضافه کرد: همچنین به منظور پیشگیری از بروز تصادفات و کاهش آسیب به سرنشینان بر اثر تصادف احتمالی، در طراحی ها اقدامات مناسبی لحاظ شده است.

وی با اشاره به تصویب استانداردهای جدید تولید خودرو که از دی ماه سال آینده به اجرا در می آید خاطر نشان کرد: در وانت به روز شده نیسان زامیاد، علاوه بر رعایت استانداردهای فعلی، پیش بینی لازم به منظور برآورده سازی تمامی الزامات آتی نیز انجام شده است.



نظرات

  • سی کله سی کله (25 دی 1396 ساعت 04:48)

    نخیر . دست وردار نیستن . بابا دست وردارید از این همه بد بختی . یه ذره به ککنولوژی روز دنیا نگاه کنید

  • علی علی (18 دی 1396 ساعت 00:19)

    کاش جلوتر عکسشو بذارن ما چشممون بهش آشنا بشه ، لا اقل فردا تو خیابون دیدیم حواسمون جمع باشه
    نیسان فیس لیفت = گرگی در لباس میش

  • منافی منافی (9 دی 1396 ساعت 09:27)

    از این پس از خریداران نیسان یک امتحان رانند گی و آیین نامه ای هم بگیرید ، باور کنید 50 درصد تصادفات کم میشود اگر باور ندارید تحقیق کنید در چند درصد تصادفات یکی از طرفین وانت نیسان بوده!!!

  • کوروش کوروش (9 آذر 1396 ساعت 08:46)

    ارابه مرگ

  • مسعود مسعود (2 آبان 1396 ساعت 09:43)

    به جای بازی با ظاهر خودروهای تولیدی مصرف وآلایندگی آنها را اصلاح کنید کمی هم به فکر محیط زیست باشید.

  • رامین رامین (18 مهر 1396 ساعت 13:33)

    بشنو باور نکن