1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پژو 508 و301 توسط ایکاپ ثبت سفارش شدند

پژو 508 و301 توسط ایکاپ ثبت سفارش شدند

17 بهمن 1395
  • 2

چند روزی است که فهرست ثبت‌سفارش خودروها تغییر کرده و برخی خودروهای جدید به آن اضافه شده است. در جدیدترین تغییرات سایت ثبت سفارش، خودروهای جدیدی از پژو در این فهرست قرار دارند که ایکاپ به‌عنوان نماینده واردات آن معرفی شده است.

پژو ۵۰۸ به‌عنوان خودرویی شناخته می شود که در این فهرست حضور دارد و احتمالا از چند وقت دیگر پیش‌فروش آن آغاز می‌شود.

این خودرو به موتور ۶/۱ لیتری ۱۶۴ اسب‌بخاری مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک و تیپ‌ترونیک دارد. ۵۰۸ در جرگه لوکس‌ترین خودروهای پژوی فرانسه شناخته می‌شود و از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد.

 ثبت‌سفارش پژوهای جدید آغاز شد

سیستم تهویه مستقل عقب، رادار نقطه کور، تودوزی چرم، دنده پشت فرمان، هدآپ و… به‌عنوان امکانات بارز ۵۰۸ معرفی شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود این خودرو توسط ایکاپ (ایران‌خودرو-پژو) با قیمت احتمالی ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان روانه بازار شود و رقابت خود را با سایر کره‌ای‌ها و فرانسوی‌های هم‌رده در بازار آغاز کند.

پژوی دوم که در فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات معرفی شد، ۳۰۱ نام دارد که سدان اقتصادی پژو است. این خودرو بر مبنای صحبت مدیران ایران‌خودرو و ایکاپ، قرار است در سال ۹۶ به‌صورت تولیدی به بازار عرضه شود و قیمتی حدود ۵۸ تا ۶۵ میلیون تومان داشته باشد.

در حال حاضر، گویا ایکاپ قصد دارد این خودرو را در ابتدا با تعداد محدود به صورت سی‌بی‌یو و تمام‌وارداتی نیز به بازار کشور عرضه کند. از طرفی نیز عرضه نسخه وارداتی این خودرو احتمال حضور نسخه فیس‌لیفت ۲۰۱۷ را به قطعیت نزدیک‌تر می‌کند.

پژو ۳۰۱ فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۷ به موتور ۶/۱ لیتری ۱۱۵ اسب‌بخاری مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک و تیپ‌ترونیک دارد. این خودرو به ۴ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، سانروف، تودوزی چرم، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، دی‌لایت، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور و دوربین عقب و… به‌عنوان امکانات پژو ۳۰۱ شناخته می‌شود.

پژو ۵۰۸ و ۳۰۱ تا ۲۸ آذر ۱۳۹۶ مجوز واردات را دارند و طبق قانون، شرکت ایکاپ می‌تواند در ابتدا این دو خودرو را به‌صورت وارداتی به بازار کشور عرضه کند و از سوی دیگر تولید پژو ۲۰۰۸ به‌عنوان یک کراس‌اوور کوچک از اسفندماه به‌صورت رسمی در خط تولید ایکاپ آغاز می‌شود.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • 123 123 (17 بهمن 1395 ساعت 16:45)

    چون خودرو تو ایران انحصاری ایران خودرو و سایپاست .. اگه گمرگ ماشین لغو بشه هیچکس این ماشینا رو 10 تومنم نمیخره .

  • Milad Milad (17 بهمن 1395 ساعت 13:06)

    واقعا این قیمت ها تو سر آدم نمی گنجه آخه واقعا چرا ؟؟؟؟
    کی جواب گوی سوال ماست که چرا صنعت خودرو باید انقدر داغون باشه که این قیمت ها واسه این نوع ماشینا باشه واقعا چرا ؟