1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019 + قیمت

آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019 + قیمت

22 خرداد 1397
  • 1

کیا در استرالیا نسخه ای جدید از مدل پرفروش خود، سراتو را عرضه کرده است.

این خودروساز مدل سدان سراتو را عرضه کرده در حالی که مدل هاچ بک آن حداقل تا پایان سال عرضه نخواهد شد.

مدل نسل جدید این خودرو که با دیگر مدل های چهار در محبوب همچون هوندا سیویک، مزدا 3 و هیوندای الانترا رقابت می کند، یک گام فراتر از مدلی خواهد بود که جایگزین آن می شود.

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019

اکنون این خودرو در سه نسخه موجود است. سراتو S با قیمت 19990 دلار عرضه می شود در حالی که مدل های اسپرت و اسپرت پلاس اتوماتیک آن به ترتیب با قیمت های 23690 و 26190 دلار به فروش می رسند.

هر سه مدل این خودرو به AEB، نمایشگر لمسی 8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز هستند.

سراتو جدید در مرکز طراحی کیا در کالیفرنیا طراحی شده است. این خودروساز اعلام کرده که سراتو جدید برخی عناصر طراحی خود را از استینگر GT گرفته که واضح ترین بخش آن در قسمت جلو است.

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019

شیشه جلوی این خودرو شیب بیش تری به عقب دارد و کاپوت آن نیز کشیده تر است در حالی که سقف خودرو نیز با ظرافت به سمت در صندوق عقب متمایل است و حالتی فستبک به نیم رخ آن داده است. فاصله بین دو محور 2700 میلی متری این خودرو بی تغییر باقی مانده اما این مدل جدید به طور کلی 80 میلی متر کشیده تر و 5 میلی متر بلندتر شده است.

این خودرو هم چنین از استیل مقاوم بیش تری در بدنه خود بهره می برد.

در کابین این خودرو داشبوردی عریض تر با ساختار افقی و دکمه های کم تر دیده می شود. نمایشگر سیال این خودرو کمی بالاتر نصب شده و اکنون دریچه های هوای گرد و سطوح صاف نیز در آن دیده می شوند.

در حالی که طراحی این خودرو از عناصری مشابه استینگر بهره می برد، موتور عرضه شده در آن دینامیک کم تری دارد. موتور این خودرو یک نسخه آشنای 2.0 لیتری با قدرت 112 کیلووات و گشتاور 192 نیوتون متر است.

اکثر مشتریان گیربکس اتوماتیک شش سرعته را برای این خودرو انتخاب خواهند کرد اما گزینه دستی شش سرعته ارزان تر نیز برای آن موجود است.

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019

 آشنایی بیشتر با نسل جدید کیا سراتو 2019



نظرات

  • یک فرهنگی یک فرهنگی (22 خرداد 1397 ساعت 21:59)

    آفرییییین،
    تازه شده شبیه لیفان820