1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی فروش ب ام و سری 7 جدید در ایران آغاز میشود

به زودی فروش ب ام و سری 7 جدید در ایران آغاز میشود

29 آذر 1395
  • 0

مزدا موسوی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در 1.5 ماه آینده و به فاصله هر 15 روز پس از معرفی محصولات سری هفت BMW، شاهد معرفی و عرضه ب.ام.و I8 و خودروهای سری یک و دو ب.ام.و نیز خواهیم بود.

 فروش ب ام و سری 7 جدید در ایران

وی در خصوص محدودیت ورود خودروهای بالای ٢٥٠٠ سی سی به ایران و ورود محصولات سری هفت BMW تصریح کرد: این خودرو با موتور ٢٥٠٠ سی.سی وارد می شود و به دلیل سبک شدن وزن بدنه مشکلی برای خودرو نیست و می توان گفت این خودرو مورد توجه قرار خواهد گرفت.

موسوی قیمت این خودرو در مدل های مختلف آن را ٦٧٠ تا ٧٤٥ میلیون تومان عنوان کرد.

وی در خصوص عدم شماره گذاری ب.ام.و X4، اضافه کرد: همچنان منتظریم تا نظر دولت را در این خصوص بشنویم.

موسوی در مورد اخذ نمایندگی BMW از سوی پرشیا خودرو گفت: با توجه به سابقه فعالیت شبکه گسترده خدمات پس از فروش و امداد خودروهای ما، قطعا نماینده انحصاری BMW هستیم و در حال حاضر به صورت واسطه ای با نماینده اصلی در حال فعالیت می باشیم.

مدیر بازاریابی پرشیاخودرو در خصوص سهم بازار این شرکت متذکر شد: ما ٣٠ درصد بازار BMW های موجود را در اختیار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که به تمام خودروهای ب.ام.و موجود در ایران سرویس خواهید داد، گفت: طبق وظیفه مان، ما به تمام خودروهای برند BMW خدمات ارائه می کنیم در حال حاضر حتی چند میلیارد تومان قطعات خودروهای سری ٢٠١١ در انبار ما وجود دارد تا بتوانیم در صورت نیاز به دارندگان این خودروها نیز سرویس ارایه دهیم.

موسوی در مورد احتمال تولید در ایران نیز تاکید کرد : تولید داخل همیشه یک پای مذاکره در ایران بوده است اما تلاش نخست ما اخذ نمایندگی رسمی در ایران است و به هر حال تابع قوانین کشور گام بر می داریم.

منبع:ایران جیب



نظرات