1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

26 اسفند 1396
  • 7

شاید بتوان رنو کوئید را یکی از مهم ترین محصولات این برند برای بازار ایران دانست، خودرویی که تا کنون خبرهای مختلفی در مورد شرکت عرضه کننده و قیمت آن منتشر شده است. با توجه به تصاویر گرفته شده از این خودرو انتظار می رود که کوئید توسط سایپا مونتاژ و به بازار عرضه شود.

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

شاید در آینده ای نزدیک و در صورت قیمت گذاری منطقی شاهد خداحافظی با پراید باشیم و رنو کوئید به عنوان جانشینی برای این خودرو در نظر گرفته شود. برای رنو کوئید دو نوع پیشرانه 0.8 لیتری و 1 لیتری وجود دارد که به ترتیب می توانند حداکثر 54 و 68 اسب بخار توان تولید کنند ضمن این که جعبه دنده 5 سرعت دستی و یا اتوماتیک نیز برای این خودرو وجود دارد.

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

شرکت پارس خودرو به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت سایپا در گذشته محصولاتی از برند نیسان مانند مدل ماکسیما و تینا را به بازار عرضه کرده است و در مدل ماکسیما نیز موفقیت خوبی در فروش را کسب کرد. در حال حاضر نیز انتظار می رود کراس اورر این برند یعنی مدل کیکس توسط این سایپا وارد بازار شود. این خبر ممکن است برای دوست داران برند نیسان بسیار خوش آیند باشد چرا که با توجه به قیمت بالای محصولات وارداتی نیسان امکان خرید محصولات این برند برای بسیاری از افراد کم شده است اما با مونتاژ این خودرو توسط سایپا بازار کراس اوورها نیز متحول خواهد شد. برای نیسان کیکس دو نوع پیشرانه 1.6 لیتری یکی با حداکثر توان 113 اسب بخار و دیگری با حداکثر توان 118 اسب بخار در نظر گرفته شده است و جعبه دنده های دستی و اتوماتیک CVT نیز در بازار جهانی برای این خودرو قابل سفارش است. با توجه به نیاز بازار انتظار می رود سایپا نیز این خودرو را با جعبه دنده اتوماتیک عرضه کند.

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

برند زوتی یکی دیگر از برندهایی است که در حال حاضر با مدل Z300 و با نام آریو توسط سایپا مونتاژ و به بازار عرضه می شود اما می توان گفت که تبلیغات مناسبی برای این سدان صورت نگرفت و فروش موفقی برای آن رقم نخورد. در حال حاضر شاهد حضور کراس اووری از این برند با مدل T600 در محوطه سایپا هستیم، خودرویی که با توجه به تب داغ بازار کراس اوورها در ایران می تواند گزینه ای مناسب برای احیا این برند در کشور باشد. این خودرو از پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 188 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور بهره می برد و جعبه دنده 6 سرعت اتوماتیک دوال کلاچ برای این خودرو در نظر گرفته شده است که توان را به محور جلو منتقل می کند.

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر

 معرفی 4 محصول جدید شرکت سایپا در سال 97 - تصاویر



نظرات

  • حسین حسین (26 فروردین 1397 ساعت 02:18)

    اینکه قرار دادی بین نیسان و سایپا نوشته بشه و قابل اجرا بشه توسط سایپا و همون کیفیت نیسان را داشته باشه اولین گزینه ای هست که متاسفانه صحت پیدا نمیکنه..
    دومین گزینه اینکه وقتی به این شدت تحریم هستیم کدوم شرکت خارجی اومده با شرکتای ما قرارداد ببنده در این دوره..
    پس نتیجه گیری میکنیم که اگه قراردادی هم نوشته بشه بین سایپا و نیسان واسه تولید این اتومبیل علاوه بر اینکه هیچ نشانی از کیفیت اتومبیل تولیدی توسط سایپا دیده نمیشه هیچ.متاسفانه شاهد قیمت بالای اون هم خواهیم بود.چرا؟چون تحریم هستیم و قراردادی هم نوشته شده بشه معلوم میکنه توسط دلالان و گروهای مافیایی صورت گرفته که هریک به نوبه ی خود خواهان سهم هستند.پس در نتیجه شاهد قیمت عحیب غریب ن تنها این اتومبیل بلکه مشابه این برنامه خواهیم بود.
    یا حق

  • هیماد هیماد (21 فروردین 1397 ساعت 01:27)

    یه متن نوشتم در مورد حقایق موجود در صنعت بازار خودرو ولی متاسفه سایت فیلترم کرد.
    و ارسال نشد.
    هی..............
    کاش فرزندانمون در آینده به ما نخندند.

  • ناشناس ناشناس (15 فروردین 1397 ساعت 01:33)

    عکس اخر داتسون GO از همان موتور رنو استفاده می کند ولی اطاق و داخل خودرو زیباتر است و البته گران تر از رنو

  • Arash Arash (14 فروردین 1397 ساعت 04:25)

    حیف از نون خشک که مردم میدن به خودرویازها تا این آهن پاره ها رو بسازن.

  • مهدی مهدی (4 فروردین 1397 ساعت 03:32)

    هر چهار محصول جز کم طرفدارترین خودروها در کلاس خود به لحاظ ظاهری می باشند. تمام خودروهای جدید صرف نظر از برندشان بر اساس ذائقه مشتریان به سمت چراغ های عقب باریک و کشیده با جلو پنجره های بزرگ پیش می روند. اما هر چهار خودروی لیست شده در خلاف جهت بازار هستند متاسفانه ایران به بازار فروش خودورهای کم طرفدار و باد کرده صنایع خودروسازی خارجی تبدیل شده است.

  • محمدرضا محمدرضا (26 اسفند 1396 ساعت 17:15)

    تولید رنو کوئید در توان و دانش فنی و سیستمی سایپا نیست و قطعا این محصول بایستی در پارس خودرو تولید گردد، زیرا بستر عالی برای تولید این محصول وجود دارد. کارشناسان بخش تولید، مهندسی و کیفیت پارس خودرو توان تولید این محصول را با بالاترین کیفیت و تیراژ مناسب را دارند، ضمن اینکه استقرار و انجام پروژه ها تولید جدید در پارس خودرو با سرعت و چابکی بسیار بالایی صورت میگیرد. در خصوص محصولات نیسان هم پارس خودرو سالها سابقه تولید این برند را دارد و هم اکنون تیم کار بسیار حرفه ای در راه اندازی و تولید در این شرکت وجود دارد که البته احتمال اینکه مدیران میانی سایپا ،با الابی گری مدیر عامل گروه را تحت فشار بگذارند و این محصولات در سایپا اجرایی شود زیاد است.

    Saeid Saeid (8 فروردین 1397 ساعت 02:25)

    پارس خوردرو و سایپا نداره تا وقتی انحصار دست این چند شرکت باشه وضعیت همینه ، **** خودرو اجازه نمیدن که خودرو با کیفیت و به قیمت دست مردم برسه