1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو مگان جدید اوایل سال 97 روانه بازار می شود

رنو مگان جدید اوایل سال 97 روانه بازار می شود

13 اسفند 1396
  • 2

جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگین خودرو اعلام کرد: رنو مگان 2018 محبوب ترین و پرطرفدارترین خودروی کمپانی رنو در نیمه اول سال 97 به بازار عرضه خواهد شد.

پس از رنو تلیسمان و رنو کولئوس که به ترتیب پرفروش ترین خودروهای سدان و SUV بازار ایران در سال 96 شناخته شده‌اند، رنو مگان 2018 پس از چندین سال به میان طرفداران بی شمار این خودرو در کشور بازمی گردد.

 رنو مگان جدید اوایل سال 97 روانه بازار می شود

رنو مگان پرچمدار خانواده رنو و در زمره موفق ترین و پرفروشترین سدانهای سایز متوسط دنیاست که البته در مقایسه با رقیبان خود مثل تویوتا کرولا، هیوندای النترا، کیا سراتو، سیتروئن 4 از اتاق بزرگتر و ظاهری زیباتر برخوردار است.

رنو مگان با سابقه طولانی حضور در بازارهای جهانی، افتخارات متعددی را در کارنامه خود دارد. با این وجود هم اکنون رنو مگان جدید به کمک زبان طراحی جدید رنو، امکانات قابل توجه و استفاده از آخرین تکنولوژی روز، بیشترین میزان استقبال و محبوبیت را در تاریخچه عرضه خود تجربه می کند.

 رنو مگان جدید اوایل سال 97 روانه بازار می شود

جایزه فرمان طلایی اروپا در سال 2016 ، جایزه بهترین خودرو سایز متوسط سال 2016 و جایزه بهترین خودرو خانواده سال 2017 نمونه ای از پیروزی و درخشش مگان در آخرین ارزیابی های جهانی است.

مگان جدید در سه تیپ بدنه‌ی هاچبک، سدان و استیت (استیشن) در بازار جهانی حضور دارد، اما نسخه‌ی سدان این خودرو برای بازار ایران جذابیت بیشتری داشته و لذا مگان صندوقدار در نیمه اول سال جدید وارد کشور می‌شود.

 رنو مگان جدید اوایل سال 97 روانه بازار می شود



نظرات

  • Ali Ali (14 اسفند 1396 ساعت 12:17)

    قیمت ها را هم به صورت پیش بینی بزنید

  • سعید سعید (13 اسفند 1396 ساعت 17:36)

    حیف که این نسخه مونتاژ ترکیه قدرت موتورش کمی از سایر سدان ها مثل هوندا سیویک تایپ r حدود 40 اسب بخار کمتره