1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه نسل جدید رنو مگان در ایران + قیمت

عرضه نسل جدید رنو مگان در ایران + قیمت

14 تیر 1396
  • 2

پس از گذشت 10 سال از ورود اولین رنو مگان به ایران، مدیر ارشد محصولات رنو منطقه اَمی (آفریقا، خاورمیانه و هند) از ورود نسل جدید رنو مگان به ایران خبر داد.

دامین لاپلن ضمن اعلام خبر بالا گفت: شرکت رنو در حال برنامه ریزی برای واردات نسل جدید رنو مگان به ایران است.

 عرضه نسل جدید رنو مگان در ایران + قیمت

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه تولید نسل جدید این خودرو در ایران گفت: مگان جدید در مرحله اول فقط به صورت وارداتی (CBU) به ایران می آید و در صورت موفقیت در فروش احتمال تولید آن وجود دارد.

لاپلن افزود: احتمالا مگان جدید در صورت ورود به ایران حدود 140 میلیون تومان قیمت‌گذاری شود که در مقایسه با سایر خودروهای هم رده خود شامل هیوندای الانترا جدید، تویوتا کرولا و کیا سراتو جدید وارد رقابت سختی می‌شود.

 عرضه نسل جدید رنو مگان در ایران + قیمت

برای رنو مگان جدید در بخش قوای محرکه، دو موتور بنزینی به قدرت 115 و 130 اسب بخار در نظر گرفته شده است. طراحی کابین رنو مگان سدان هم به طور کامل از مدل هاچ بک این اتومبیل اقتباس شده و مواردی مانند یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی TFT در جلو داشبورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی چند رسانه ای R-Link با یک نمایشگر 8.7 اینچی درکنسول مرکزی و واحد نمایش اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) در آن به چشم می خورد.

نسل جدید رنو مگان سدان در کارخانه رنو واقع در بورسای ترکیه ساخته می شود و از آن جا به بیش از 20 کشور جهان شامل الجزایر، عربستان سعودی، استرالیا، بلغارستان، کرواسی، مصر، امارات متحده عربی و بزودی ایران صادر خواهد شد.

نگین‌خودرو نماینده رسمی رنو نیز امروز سه شنبه 13 تیرماه در گزارشی کوتاهی خبر از ورود نسل جدید رنو مگان به ایران داد.



نظرات

  • امیر امیر (15 تیر 1396 ساعت 14:05)

    بنظر بنده اگر عوارض گمرک را بردارند یک رقابت سالم در خودرو سازی بوجود می آید و خودرویی چون النترا حداکثر 80 میلیون قیمت می خورد یا همین مگان . من نمی دانم عوارض گمرکی بااین تعرفه بالا (تا 90 درصد ) برای چیست ؟

  • alinasiri alinasiri (15 تیر 1396 ساعت 10:49)

    اینکه دقیقا شبیه رنو تالیسمانه