1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. عرضه رانا با چهره و امکانات جدید تا پایان سال

عرضه رانا با چهره و امکانات جدید تا پایان سال

4 شهریور 1397
  • 35

حمید مردادی قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: تولید رانای فعلی نیز ادامه خواهد داشت و مدل جدید با افزودن آپشن هایی به خواست مشتری تولید خواهد شد.

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار

وی عرضه دنا با گیربکس اتوماتیک را نیز از دیگر برنامه های توسعه محصولات ایران خودرو برشمرد و گفت: درحال حاضر مراحل صحه گذاری این محصول در حال انجام است و ظرف یک سال آینده به تولید تجاری خواهد رسید. مرادی ظرفیت تولید سالانه دنا با گیربکس اتوماتیک را بیش از 10 هزار دستگاه اعلام کرد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توسعه قوای محرکه را از دیگر برنامه های ایران خودرو دانست و گفت: درحال حاضر موتورهای TU5، TU3، XU7، EF7 تولید می شود که سهم بالایی در سبد تولید قوای محرکه دارند.

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار

وی افزود: ظرفیت تولید محصول 206 پلاس مجهز به موتور TU3 را به روزانه 400 دستگاه افزایش خواهیم داد. وی تصریح کرد:‌ 206 پلاس قابلیت های جدیدی دارد که برای مشتری جذابیت بالاتری خواهد داشت.

مرادی ارتقای موتور ملی EF7 به سطح استانداردهای آلایندگی یورو 5 را از برنامه های مهم ایران خودرو عنوان کرد که توسط شرکت تحقیقات موتور ایپکو درحال انجام است و افزود: ایران خودرو آمادگی تولید محصولات با استاندارد یورو5 را دارد.

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار

وی درعین حال گفت: بخش زیادی از استانداردهای 85 گانه ای که تعیین شده در محصولات ایران خودرو قابلیت اجرا دارد و برخی دیگر نیز با تاخیر و در شرایط مناسب تری به اجرا خواهد رسید.

مرادی با تاکید بر این که‌ پروژه های توسعه محصول هیچ گاه متوقف نمی شود گفت: در شرایط تحریم نیز ما به طرح های توسعه محصول خود ادامه خواهیم داد.

رانای جدید مجهز به سیستم کروز کنترل می‌باشد.

تصاویری از رانا با آپشن‌های جدید:

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار

 ورود رانای جدید با آپشن‌های جدید تا پایان سال جاری به بازار



نظرات

  • علی ه علی ه (18 مهر 1397 ساعت 15:28)

    رانا پلاسه دیگه .... چه قد بد می گید شما همین هم گیرتون نمی آد میگید نه؟ موقع ثبت نام ببینید!!!
    باید ی چیزی داشته باشند برا گرفتن پول زیاد

  • وطن وطن (5 شهریور 1397 ساعت 10:46)

    تا زمانی که **************** دست دلالان و واسطه گران و عوامل صنایع خودرویی ************* خودرو را با خسارت و گران فروشی به صنعت ایران و ایجاد عدم اعتماد قطع نکنند و رئیس دولت و وزیر صنعت معدن و تجارت و شورای قیمت گذاری را به خاطر عمل ضعیف و فریبنده مسئولین خودرویی زیر سؤال نبرند این داستان ادامه خواهد داشت
    کشور ایران برای این گروه میدان آزمون و خطا شده است و قیمت ها را بی سر و صدا آنچنان بالا می برند که ملت شوکه می شوند که آیا در کشور ما حکومتی عدالتی و یا مسئولی وجود دارد ؟؟؟؟!!!
    و در کاهش قیمت صد هزار تومان آنچنان تبلیغات به ارزانی می دهند که واقعاً در مورد اقتصاد ایران باید تأمل کرد

  • محمد - ر محمد - ر (5 شهریور 1397 ساعت 09:48)

    دین ما مسلمونا کاملترین دینه و اگر به نصایح بزرگان عمل کنیم که نمیکنیم وضعمون الان این نبود از مسلمانی امشو یدک میکشیم . تقصیر خودمونه از قدیم گفتن سزای گران فروش نخریدنه . نصیحت ما ماست و غیر مسلمونا رعایت میکنن . تا خودمون رعایت نکنیم . این اتفاق ها حالا حالاها ادمه داره . یاعلی

  • مسلم مسلم (5 شهریور 1397 ساعت 09:48)

    وقتی ایران خودرو با پشتیبانی تمام قد دولت مشغول فروش چند تا آشغال جنگ جهانی دوم با بیشترین سود هست چه نیازی هست که تغیرات ایجاد کنه همینه که هست می خوای بخر می خوای نخر. دیگران مجبورند بخرند. واقعا تغیرات رانا جدید نسبت به قدیم مایه تاسف هست.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ramin ramin (5 شهریور 1397 ساعت 09:32)

    باباشوکه شدممممممم اینهمه آپشن اضافه .آخه شما برید گاری بسازید شما خودروساز نیستید بلکه مونتاژکارید.آون هم مونتاژ کارخودروهای با فناوری 30سال پیش .کمی خجالت هم خوب چیزیه.بایه چراغ وسپر عوض کردن میگن خودروی جدیدزدیم.

  • شاهین شاهین (5 شهریور 1397 ساعت 08:28)

    واااااااااااااااااااااااااای عجب ماشینی با رانای نسل قبل زمین تا آسمون فرق میکنه!!!!!!!!
    ایران خودرو خدا لعنتت کنه

  • مشتری مشتری (5 شهریور 1397 ساعت 08:18)

    بی انصاف نباشین دقیقا گفتن آپشنها ی جدیدبه خواست مشتری خواهد بود شما میتونین بجای چسب روفرمون سیستم اتو پارک بخوان حالا خودرو سازای محترم چسب روفرمونو پیشنهاد دادند والا تمام امکانات بی ام و وبنز و یکجا بخوان هم خودرو سازای ما مشکل ندارند آخه نه اینکه ما 60-70 ساله داریم خودرو میسازیم همه چیزو بلدیم فقط مشتری هامون کم توقع اند به آپشن چسب روفرمون از نوع کج یا راستش راضی اند

  • aydin aydin (5 شهریور 1397 ساعت 06:50)

    حقتونه خلایق هرچی لایق

  • عمو رحمان عمو رحمان (4 شهریور 1397 ساعت 22:56)

    میبینم همینایی که الان اینجان و نطق میکنن، موقع ثبت نام همین ماشین از صبح علی الطلوع میرن سایت گاری سازی ایران خودرو که زودتر ثبت نام کنن.
    بابا مرام داشته باشید ...........

    حمید حمید (5 شهریور 1397 ساعت 10:31)

    پس تو هم داشتی ثبت نام میکردی ماهارو دیدی ای بلا

  • محمد محمد (4 شهریور 1397 ساعت 19:41)

    خداوکیلی مردم رو **** کردن با این آپشناشون

  •  ایرانی ایرانی (4 شهریور 1397 ساعت 19:23)

    ملت ایران تحریم ایران خودرو و سایپا و دولت هاست

  • علی دادخواه علی دادخواه (4 شهریور 1397 ساعت 18:44)

    من یک دانشگاهی هستم . و 5 سال است رانا دارم . و ماشین جدید رادیم خوشحال شدم .چون در مقابل این طراحان بزرگ من هم یک عوام هستم و یک .. و به این انحصار جدید هم پول بیشتر خواهم داد . خدا من را رحمت کند

  • پویا پویا (4 شهریور 1397 ساعت 18:32)

    نمیخواد این همه سر مردم کلاه بذارید اونهایی را که یک سال پیش از مردم پولش را گرفتید 5 ماه تاخیر دارد را تحویل بدید ابشنهاشم پیشکش

  • جک جک (4 شهریور 1397 ساعت 18:24)

    اینه ..................... ما می توانیم.................. حالا کجاشو دیدییییییییییییییییییین ...........

  • mahdi mahdi (4 شهریور 1397 ساعت 17:55)

    این مردم نفهم هر بلایی سرشون بیارن حقشونه از ماست که بر ماست هموطن گرامی و با فهم و شعور تو رو به خدا نخرید این لگن ها رو برای یکبار هم که شده عقلتون رو به کار بندازید و نخرید

  • مرتضی مرتضی (4 شهریور 1397 ساعت 17:48)

    چقدر ذوق زده شدم از این همه خلاقیت. خدایا شکرت

  • علی علی (4 شهریور 1397 ساعت 17:41)

    بابا دمشون گرم -هی ولا -من فکر کردم این بوگاتی جدیده هست که تازه تولید شده -رانا خیلی عوضی شده اصلا قابل تشخیص نیست -خواهش میکنم جای لوگوش 2 تا لوگو قاطر هم اضافه کنن

  • انجمن فرهنگیان خوی انجمن فرهنگیان خوی (4 شهریور 1397 ساعت 17:39)

    انصافاً روی آین ماشین زیاد زحمت کشیدند. من از دیروز شاهد این قضیه بودم تمام اروپایی ها کار و زندگی شونو ول کردند شماره ملی ایرانی بگیرند تا یه دونه از این ماشینا گیرشون بیاد. این ماشین ها 50 سال در شرایط بسیار دشوار تو چاله چوله ها گارانتی مادام العمر دارند. بعد 40 / 50 سال کهنه شو میدی یکی نوشو میگیری. جالبش اینجاس که روش پول هم میدن و بیمه هم مادام العمر رایگان است از این بهتر که نمیشه. به شما چه مربوط بدنه از اوراق بازیافتی است. یا اینکه چراغاش از مواد بازیافتی و کنسول و داشپورت و وسایل تزئیتاتی حتی موتورش از اجناس بنجل است شما گارانتی مادام العمر میگیری! شنیدی چی گفتم مادام العمر. تو این گیر و دار خرید یکی از این ماشینهای بنجل چراغ قشنگ بودم که یهویی گربه از روم رد شد و از خواب پریدم. دیدم همش خواب بود مادام العمر کجا بود همه کشک بود و مردم تو صف سایپا و ایران خودرو صف کشیده بدون گارانتی هم جهت احتکار و اختلاس برای روز مبادا صف کشیده بودند جانم.

  • امیر کریمی امیر کریمی (4 شهریور 1397 ساعت 17:11)

    به به آدم توی این همه پیشرفت و تغییرات گم میشه
    دمتون گرم خداییش کار سنگینی روی چراغ ها و فرمان و آینه بغل انجام دادین خسته نباشید :)
    برای قیمت یه سر بزنین به بانک اطلاعات خودرو www.car.ir تا قیمت های این خودروی اصیل رو هم ببینین کیف کنین !!!!!!!

  • تهرانیان وب تهرانیان وب (4 شهریور 1397 ساعت 16:57)

    چه مسخره بازی در اوردید اخه ماشین قبلی و چراغشو عوض میکنید میگید ماشین جدید زدیم ؟
    به بانک اطلاعات خودرو یه سر بزنید ببینید اصلا هیچکس سمتش نمیره
    http://car.ir