1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی کراس اوور جدید «جیلی» با ظاهر اسپرت

معرفی کراس اوور جدید «جیلی» با ظاهر اسپرت

3 اسفند 1396
  • 0

کمپانی خودروسازی جیلی در آخرین تلاش‌های خود، یک خودروی کراس اوور کاملا جدید تحت عنوان SX11 رونمایی کرده است که جزییات آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نمایشگاه بین المللی ژنو 2018، کار خود را از تاریخ 6 مارس سال جاری در کشور سوئیس آغاز می‌کند، اما درست یک ماه پس از آن در ماه آوریل، نمایشگاه بین المللی "پکن" چین کار خود را آغاز می‌کند تا شرکت‌های بزرگ چینی و همچنین خودروسازان بزرگ بین المللی محصولات خود را به نمایش بگذارند.

 معرفی کراس اوور جدید «جیلی» با ظاهر اسپرت

حال انتظار می‌رود شرکت خودروسازی "جیلی" در این نمایشگاه محلی پکن، محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته و جزییات فنی آنان را در اختیار کاربران قرار دهد، هرچند پیش از نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه بین المللی پکن چین، اطلاعات نسبتا خوبی در رابطه با خودروی کراس اوور "SX11" بدست آمده است که جزییات آن را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 معرفی کراس اوور جدید «جیلی» با ظاهر اسپرت

اول از همه این خودروی کراس اوور با ظاهر جذاب خود، در طول کلی 4330 میلی متر، عرض 1800 میلی متر، ارتفاع 1609 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2600 میلی متر توسعه پیدا کرده است که رقیب اصلی آن در بازار چین، می‌تواند یک مهمان از کشور ژاپن یعنی "هوندا HR-V" باشد که به غیر از فاصله بین دو محور 2610 میلی متر، در باقی ابعاد خود کوچک‌تر از "جیلی SX11" ساخته شده است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند بر روی کراس اوور "جیلی SX11" رینگ‌های مختلف 16 اینچی، 17 اینچی و 18 اینچی نصب کنند.

 معرفی کراس اوور جدید «جیلی» با ظاهر اسپرت

برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو برای حرکت، شرکت خودروسازی "جیلی" دو پیشرانه متفاوت بنزینی را پیش بینی کرده است که یکی از آنان با حجم 1 لیتری ساخته شده و دیگری هم دارای حجم 1.5 لیتری خواهد بود، اما هر دوی آنان به سیستم پرخوران (توربوشارژر) مجهز شده‌اند تا به ترتیب خروجی قدرت 136 اسب بخاری و 177 اسب بخاری داشته باشند.



نظرات