1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معین موتورز،نماینده رسمی سئات در ایران شد

معین موتورز،نماینده رسمی سئات در ایران شد

10 اردیبهشت 1396
  • 0

فولکس واگن آلمان به عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان دارای چندین برند از جمله فولکس ، سئات ، اشکودا ، آئودی ، پورشه ، بنتلی ، لامبورگینی و بوگاتی در بخش خودروهای سواری ، لوکس و سوپر اسپرت و فولکس ، مان و اسکانیا در بخش خودروهای تجاری است. حال فولکس واگن با برند هایش قصد ورود به بازار ایران را دارد . در خانواده فولکس واگن اولین برندی که بطور رسمی وارد ایران شده است ، سئات اسپانیا است. مجموع این برندها باعث مَی شود تا گروه فولکس واگن عنوان بزرگ ترین خودروساز جهان را از آن خود کند . در چند سال گذشته همواره عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان نیز بین فولکس و تویوتا دست به دست شده اما سرانجام در سال ٢٠١٦ فولکس با اقتدار تویوتا را پشت سر گذاشت و لقب پرفروش ترین خودروساز جهان را از آن خود کرد.

معین موتورز-،نماینده رسمی سئات در ایران شد

حال فولکس واگن با برند هایش قصد ورود به بازار ایران را دارد . در خانواده فولکس واگن اولین برندی که بطور رسمی وارد ایران شده است ، سئات اسپانیا است.

سئات از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی اروپا و قدیمی ترین خودروساز اسپانیا است . این شرکت با حدود ٧٠ سال قدمت از میانه دهه ٩٠ میلادی در کنترل فولکس واگن قرار دارد . از سال های میانی آخرین دهه قرن بیستم آلمانی ها کنترل و مالکیت سئات را در اختیار دارند . اکنون ١٠٠ درصد سهام این خودروساز اسپانیایی درمالکیت فولکس آلمان قرار دارد .

خودروهای سئات از موتور ، گیربکس ، قوای محرکه و پلت فرم یکسانی با خودروهای فولکس واگن بهره می برند . در واقع همه مدل های سئات یک برادر یا خواهر در میان محصولات فولکس واگن دارند . تفاوت سئات با فولکس را مَی توان مشابه تفاوت هیوندای و کیا دانست ! همانطور که خودروهای هیوندای و کیا از قوای محرکه یکسان و پلت فرم مشترکی بهره مَی برند و تنها درظاهر و بدنه تفاوت دارند ، خودروهای سئات و فولکس نیز از نظر فنی ، قوای محرکه و پلت فرمً کاملا یکسان هستند و تنها بدنه و ظاهری متفاوت دارند.

معین موتور بطور کاملا رسمی نمایندگی سئات را در ایران أخذ کرده است و با مراجعه به سایت بین المللی سئات می توانید در بخش نماینده ها نام معین موتور را بعنوان نماینده رسمی سئات در ایران مشاهده کرد . معین موتور از سال ١٣٨٨ تا به امروز بعنوان نماینده رسمی پورشه برند لوکس و اسپرتی فولکس واگن در ایران به فعالیت پرداخته است . حال بعد از ٨ سال ارائه خدمات متمایز به مالکین و خودروهای پورشه در ایران ، از این پس این شرکت بعنوان نماینده رسمی سئات هم به فعالیت خواهد پرداخت . بدین ترتیب معین موتور نماینده دو برند از خانواده فولکس واگن یعنی پورشه و سئات خواهد بود .

نام معین موتور هفته گذشته در مرکز أصناف ایران بعنوان نماینده رسمی سئات ثبت شد و همانطور که اشاره شد نام این شرکت در سایت اصلی شرکت سئات نیز بعنوان نماینده ایران مدتی است درج شده است .

کار واردات خودروهای برند سئات بزودی آغاز خواهد شد و به همین جهت ساخت شوروم مرکزی این برند در خیابان عباس آباد تهران در محل سابق نمایشگاه اتو پورشه در حال انجام است .

خودروهای سئات در بازار اروپا و جهان بعنوان خودروهای اسپرت با عملکرد خیره کننده و هندلینگ و شتاب بالا شناخته مَی شوند . رویکرد این برند از خانواده فولکس واگن جذب خریداران جوان و علاقه مند به عملکرد اسپرتی بوده است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

معین موتورز-،نماینده رسمی سئات در ایران شد



نظرات