1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از میتسوبیشی ترایتون 2015

رونمایی از میتسوبیشی ترایتون 2015

29 آبان 1393
  • 6

نسل جدید وانت و پیک آپ میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل با الهام از مدل کانسپت GR-HEV از نو طراحی شده است. وانتی که از سال 2005 و به مدت 9 سال تولید می‌شد، مجدداً با سبکی که کمتر به وانت‌ها می‌ماند در بازار حاضر خواهد شد.

نسل دوم میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل (Triton) با خطوط پیچیده و طراحی اسپرت بدنه، که معمولاً کمتر در وانت‌های تجاری استفاده می‌شود، همراه با یک جلوپنجره کرومی ضخیم، چراغهای LED و عجیب و غریب کاملاً کشیده، جلب توجه می‌کند. در حالی که سایر اجزای طراحی آن معمولی‌تر بوده و یادآور شورولت کلرادو و نیسان ناوارا می‌باشد.

علاوه بر طراحی خاص، میتسوبیشی روی عملکرد و راحتی فضای کابین نیز تمرکز ویژه ای داشته است. میتسوبیشی، فضای داخلی این وانت را از نظر وسعت و راحتی جزو برترین‌های این کلاس می‌داند. کابین این خودرو نسبتاً ساده اما شیک است و بیشتر یادآور خودروهای شاسی‌بلند می‌باشد. صندلی‌ها نیز قابل تنظیم و راحت می‌باشند. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر بزرگ 7 اینچی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین به لطف بهینه‌سازی سیستم تعلیق و استفاده از مواد عایق صدا و ارتعاش، میزان لرزش و سروصدای کابین نیز کاهش یافته است. بنابراین سواری این خودرو همراه با آسایش و آرامش بیشتری خواهد بود.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای ترایتون، یک موتور 2.4 لیتری جدید توربودیزلی با تکنولوژی MIVEC است. این موتور از بدنه و سرسیلندر آلومینیومی، توربوشارژر با هندسه متغیر VGT و نسبت تراکم 15.5:1 سود می‌برد. قدرت تولیدی این پیشرانه 181 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن 430 نیتون متر می‌باشد.

موتورهای قدیمی تر 2.5 لیتری توربو دیزل هم در دو نسخه 128 اسبی 240 نیوتن متری و 178 اسبی 400 نیوتن متری قابل انتخاب می‌باشند. پیشرانه بنزینی 2.4 لیتری درنظرگرفته شده برای ترایتون، با تنفس طبیعی می‌تواند 128 اسب بخار و 194 نیوتن متر قدرت و تورک تولید کند.

البته در بازار کشورهای مختلف، انتخاب پیشرانه نیز محدود می‌باشد. گیربکس در نظر گرفته شده هم 5 یا شش سرعته دستی و یا 5 سرعته خودکار می‌باشد.

آن چیزی که به طور سنتی از یک وانت انتظار می‌رود، قابلیت اطمینان و توانایی بالای عملکردی آن است. به عنوان مثال شعاع چرخش 5.9 متری، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش ASTC و سیستم کمک به پایداری تریلر TSA می‌توانند از ویژگی‌های بارز این وانت میتسوبیشی باشند.

تولید و فروش میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل در تایلند آغاز شده و به 150 کشور جهان صادر می‌گردد.

میتسوبیشی ترایتون-نمای کلی

 میتسوبیشی ترایتون-نمای کلی

 میتسوبیشی ترایتون-نمای کلی

میتسوبیشی ترایتون-نمای کلی

 میتسوبیشی ترایتون-نمای عقب

 میتسوبیشی ترایتون-نمای عقب

میتسوبیشی ترایتون-نمای بالا

 میتسوبیشی ترایتون-نمای عقب

 میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل

میتسوبیشی ترایتون-نمای فرمان

 میتسوبیشی ترایتون-نمای دنده

 میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل

میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل

 میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل

 میتسوبیشی ترایتون-نمای موتور

 میتسوبیشی ترایتون-نمای موتور

 میتسوبیشی ترایتون-نمای داخل



نظرات

  • آفرین آفرین (2 آذر 1393 ساعت 10:00)

    دستشان درد نکند عالی است ما فقط می توانیم عکسش را به لطف مدیر محترم سایت ببنیم شاید در آینده یکی از این مدل را در مناطق آزاد دیدیم ما به امید زنده ایم

  • پارسی تبار پارسی تبار (30 آبان 1393 ساعت 22:02)

    اووووووووف دلم خواست لعنتی

  • اسکالید اسکالید (30 آبان 1393 ساعت 19:37)

    عجب وانتیه فکر کنم واسه آفرود خیلی خوب باشه

  • جرمی جرمی (29 آبان 1393 ساعت 14:14)

    هر انچه دیده بیند دل کند یاد . گشتاور بالا خبر از قدرت کشش خوب در حمل بار رو میده ، چهره جذابی هم داره ، دله دیگه هوس میکنه یه وانت هم داشته باشه. البته اگه تونست اول سواریشو بخره!

  • محمدماجد محمدماجد (29 آبان 1393 ساعت 12:54)

    خیلی باحال بود پوشتش چرا داده بالا یکم صاف تر بود قشنگ تر میشد به نظرم

  • میلادحسنی میلادحسنی (29 آبان 1393 ساعت 10:14)

    اونجا شرکت واسه یه وانت این همه امکانات می زاره اونوقت پراید ما هنوز شیشه بالابر عقبش دستی هستش....اگه اونم بخوان بزارن میشه آپشن که کولی پول میکشن روش