1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از ام جی GT تا پایان شهریور

رونمایی از ام جی GT تا پایان شهریور

9 شهریور 1395
  • 2

مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز از رونمایی محصول وارداتی جدید این شرکت تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

وهاب عقیقی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص جدیدترین خودروی این شرکت گفت: خودروی سدان MG GT با موتور 1500 سی سی توربو و قدرت 127 اسب بخار در اواخر شهریور رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این خودرو دارای طراحی جذاب و جدیدی است که آنرا نسبت به بقیه رقبا متمایز می‌سازد. همچنین با توجه به طراحی موتور و استفاده ار سیستم توربوشارژ، قدرت و شتاب بالا از دیگر شاخصه های MG GT به حساب می‌آید.

مدیر بازاریابی مدیا موتورز در خصوص قیمت احتمالی خودروی GT گفت: قیمت نهایی خودروی GT همزمان با رونمایی آن اعلام خواهد شد. اما پیش‌بینی می‌کنیم قیمت احتمالی آن بین 115 تا 119 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی در خصوص بالا بودن قیمت خودروهای ام‌جی در مقایسه با سایر خودروهای چینی موجود در بازار افزود: برند MG یک برند اروپایی است و فعالیت خود را از سال 1924 در کشور انگلستان آغاز نموده و محصولات این شرکت حتی پس از واگذاری امتیاز این کمپانی به شرکت سائیک موتور چین نیز از طراحی و مهندسی کاملا انگلیسی برخوردار هستند. همچنین بسیاری از قطعات و مواد مصرفی این شرکت از کمپانی های بزرگ اروپایی نظیر میشلین فرانسه ، ادینول آلمان و (B&O) دانمارک و ... تهیه می شود. بنابر این با توجه به کیفیت بالای محصولات MG خودرو های این شرکت با رقبای قدرتمندی نظیر تویوتا، کیا و هیوندای مقایسه می شوند.

عقیقی از علاقه مندی توتال جهت تامین مواد مصرفی محصولات ام جی خبر داد.

مدیر بازاریابی مدیا موتور در خصوص بازار محصولات ام جی در ایران گفت: محصولات ام‌جی نسبت به حجم وارداتی که دارد از فروش خوبی برخودار است به طوری که در نمایشگاه خودرو مشهد به دلیل استقبال زیاد تصمیم گرفتیم واحد فروش نقدی را در غرفه مدیا موتورز مستقر کنیم .

عقیقی در پایان ابراز داشت: امید داریم تا پایان سال شاهد رشد چشمگیری در فروش محصولات ام‌جی باشیم و در سال آینده نیز بتوانیم با سبد کالایی متنوع‌تری پا به عرصه رقابت در صنعت خودرو بگذاریم.

رونمایی از ام جی GT تا پایان شهریور

رونمایی از ام جی GT تا پایان شهریور

منبع:ایلنا



نظرات

  • محمدرضا محمدرضا (13 شهریور 1395 ساعت 20:44)

    متاسفانه بنده با خرید ام جی اس یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم که پس از کارکرد سه ماه جی اس 2016 گیربکس خودرو بنده خراب شد و گفتند چون به خودرو فشار وارد کردم گیربکس شامل گارانتی نمی شه و باید 24 میلیون پول بدم که تعویض کنند و تعمیرم بلد نیستند .هر کسی هم مدرک می خواهد بهش ارائه دهم به من ایمیل بزند .pooyamirla@gmail.com

  • امیر رحیم نبئی امیر رحیم نبئی (9 شهریور 1395 ساعت 11:30)

    متاسفانه بنظر من مدیا موتورز در قیمت گذاریش دچار خود بزرگ بینی شده زیرا شما با این حدود میتوانید به راحتی یک النترا یا سراتو بخرید حتی شاسی بلندهای مثل رنو کپچر یا تیوولی واقعا یعنی یه کارشناس قیمت گذاری درست در مون این کمپانیها نمیتونند استخدام کنند