1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی محصولات جدید MG برای ایران + ویدئو

معرفی محصولات جدید MG برای ایران + ویدئو

30 اردیبهشت 1397
  • 0

محصولات ام جی نخستین بار با مدیا موتورز به ایران راه پیدا کردند، پس از گذشت نزدیک به ده سال از فعالیت مدیا موتورز، سایک موتور مالک ام جی تصمیم به حضور پررنگ تر در ایران گرفت، ازین رو، شرکای جدید نیز برای همکاری در ایران انتخاب کرد، در راستای این تحوالات، سایک موتور سال گذشته با شرکت صنعت خودروی آذربایجان برای تولید ام جی 360 به توافق رسید و تولید این خودرو هم اکنون در شهر تبریز در حال انجام است، اما این کافی نبود و ام‌جی برای حضور پررنگ تر در بازار کشور، با یک شریک جدید به نام شرکت خودروسازی فردا نیز به توافق رسید.

معرفی محصولات جدید ام‌جی برای ایران + ویدئو

طی چند روز گذشته چند محصول جدید ام جی برای بازار ایران در نمایشگاه مرکزی این شرکت در خیابان شریعتی تهران به نمایش درامدند و ما نیز برای معرفی این خودروها در این نمایشگاه حاضر شدیم.

در گزارش ویدیویی زیر به معرفی هر 5 محصول جدید ام جی برای بازار ایران و شرایط احتمالی عرضه آنها توسط شرکت خودروسازی فردا پرداختیم.


کارولوژی(3): معرفی 5 محصول جدید MG برای بازار ایران


ام جی RX5

معرفی محصولات جدید ام‌جی برای ایران + ویدئو

گفتنیست در حال حاضر هنوز برنامه های دقیق شرکت خودروسازی فردا برای چگونگی عرضه این محصولات در ایران اعلام نشده است، اما بنظر می‌رسد اولین محصول این شرکت برای بازار ایران، ام جی RX5 شاسی بلند همزاد ام جی GS است.

این خودرو قرار است در شهر سمنان مونتاژ شده و به بازار کشور عرضه شود.
RX5 از شاسی و قوای فنی آشنای ام جی GS بهره می‌برد، پیشرانه ای 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ با 220 اسب بخار قدرتو 350 نیوتون متر گشتاور. گیربکس این خودرو نیز 7 دنده دو کلاجه می‎باشد.
RX5 احتمالا در ایران با دو مدل 4 چرخ متحرک، یا دیفرانسیل جلو و در دو سطح آپشن متفاوت عرضه خواهد شد.

معرفی محصولات جدید ام‌جی برای ایران + ویدئو


ام جی 6

ام جی ۶ به عنوان خوشنامترین و پرطرفدارترین محصول این خودروساز چینی- انگلیسی در بازار ایران شناخته می شود. اما نسل دوم این خودرو در سال 2018 به بازار جهانی معرفی شده است. ام جی 6 در نظر گرفته شده برای بازار ایران، به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است. این خودرو به گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته مجهز است و از نظر امکانات رفاهی، ایمنی و نیز کیفیت متریال داخلی در سطح بسیار بالایی قرار میگیرد.

معرفی محصولات جدید ام‌جی برای ایران + ویدئو


ام جی ZS

کراس اور کوچک جدید ام جی، zs نام دارد.

این خودرو که در بازار انگلیس XS نام دارد، از یک موتور 1.5لیتری 4سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد.
این موتور توانایی تولید 115 اسب بخار قدرت و 150 نیوتون متر گشتاور را دارد.گیربکس این خودرو نیز 4سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن می‌باشد. این خودرو در صورت عرضه به بازار کشور، با خودروهایی نظیر سانگ‌یانگ تیوولی و رنو کپچر رقابت خواهد کرد.

معرفی محصولات جدید ام‌جی برای ایران + ویدئو


ام جی 3

فیس لیفت جددید ام جی 3 امسال به بازار جهانی معرفی شد ونسخه انتخابی خودروسازی فردا برای بازار ایران هم از آن نمونه است.

فیس لیفت ام جی 3 از نظر ظاهری به خودروهای جدید این کمپانی شبیه ترشده، این مدل به همان پیشرانه ۱٫۵ لیتریقبلی مجهز است، اما با اضافه شدن سیستم netblue، ۱۱۵ اسب بخارقدرت و ۱۵۰ نیوتون مترگشتاور تولید میکند.

گیربکس amt نمونه های قبلی نیز جای خودرا به یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک داده است.


پیشبینی شما از عملکرد این شرکت چیست؟

از نظر شما کدام یک از این خودروها جذابیت بیشتر و شانس بالاتری برای موفقیت در بازار ایران دارد؟



نظرات