1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تصاویر جاسوسی مرسدس بنز AMG C63 منتشر شد

تصاویر جاسوسی مرسدس بنز AMG C63 منتشر شد

12 خرداد 1396
  • 1

نسخه فیس لیفت شده Mercedes C-Class Coupe با بر چسب جذاب AMG برای اولین بار مشاهده شد. انتظار می رود که طراحی بیرون و کابین تغییراتی داشته باشند.

Mercedes-AMG مدل های جذاب زیادی دارد و ما به دیدن مخفیانه نمونه های آن عادت کرده ایم. جدیدترین نمونه مشاهده شده، C 63 Coupe فیس لیفت است. رقیب سرسخت BMW M4، به همراه سایر مدل های کلاس C برای سال 2018 به روز شده اند.

در این آزمایش، تغییرات بیرونی در نگاه اول دیده نمی شوند، ولی مطمئن باشید که وجود دارند. پشت این ورقه ها، طراحی جلوپنجره افقی دو خطی را مشاهده می کنیم، در عین حال تغییراتی در دریچه های هوا و سپر عقب نیز به چشم می خورند. Daylight های LED، جدید به نظر می رسند، اما این اتومبیل از چراغ جلوهای قبلی استفاده می کند.

تصاویر جاسوسی Mercedes AMG C 63 منتشر شد

داخل کابین، شامل طراحی جدید داشبورد و پنل دکمه ها می باشد که در واقع تکنولوژی و رابط کاربری آن (به طور مختصرتر) از کلاس E و S قرض گرفته شده اند. انتظار می رود تزئینات هم تغییرات جزئی داشته باشند و همچنین رنگ و مواد جدید هم ارائه خواهند شد.

در C-Class 2018 معمولی از موتور 2 لیتری دیزل استفاده می شود، در حالی که موتور مدرن 4 لیتری 8 سیلندر twin-turbo C 63 تغییری نخواهد داشت. خروجی آن احتمالاً 469 اسب بخار برای مدل پایه و 503 اسب بخار برای مدل S باقی خواهد ماند. البته احتمال تغییر در شاسی این مدل هم وجود دارد.

قبل از این که فروش آن در سال آینده آغاز شود، تا آخر امسال C-Class به روز شده را خواهیم دید (احتمالاً در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت). قیمت مدل جدید ممکن است کمی نسبت به قبل – قیمت پایه از حدود 63 هزار پوند (حدود 300 میلیون تومان) شروع می شود - افزایش داشته باشد.

تصاویر جاسوسی Mercedes AMG C 63 منتشر شد

تصاویر جاسوسی Mercedes AMG C 63 منتشر شد

تصاویر جاسوسی Mercedes AMG C 63 منتشر شد



نظرات

  • حجت اله حجت اله (12 خرداد 1396 ساعت 13:58)

    قشنگ نیست بخاطر سپر آن ودیگر نبود زیبایی در آیینه بغل ونمای جلوی آن خیلی زشت شده رنگ این سپر بنز را به عنوان یک مدل با کلاس گرفته و کمی بچه گانه شده است سپرآن هم خیلی دل چسب نیست فقط درکل یک چیز سر هم بندی را جور کرده است این تیم بهتر است از افراد خبرتر استفاده کند وطرح بدنه را نسبت به سایر ماشین ها یک دهه نه چند دهه جلو برند بنز همیشه بهترین بود از نظر من