1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد

ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد

27 اردیبهشت 1396
  • 0

کمپانی ژاپنی لکسوس در سال‌های گذشته مدلی را به بازار ایران معرفی کرد که هنوز بسیاری از طرفداران خودروهای لوکس خواهان آن بوده و یا اگر مالک آن هستند تصمیمی بر فروش خودروی خود ندارند.

لکسوس RX خودرویی است که با دو اتاق به صورت رسمی طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در ایران فروخته شد و آمار فروش بسیار خوبی را برای ایرتویا نماینده رسمی محصولات لکسوس و تویوتا در ایران به ارمغان آورد. این خودرو با ظاهر لوکس و تجهیزات و امکانات رفاهی بسیار و قیمت مناسب‌تر نسبت به رقبای اروپایی، توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند و به خودروی پرفروشی در بازار تبدیل شود. نکته جالب این است که لکسوس RX نسل چهارم که با مدل ۲۰۱۶ به بازار جهانی عرضه شده، طبق رویه تمام خودروسازان، این بار موتوری با حجم پایین هم برای این اتاق طراحی شده تا مشتری گزینه‌های انتخاب بیشتری را داشته باشد. همین موضوع سبب شد تا بار دیگر پس از چند سال غیبت، پای این شاسی‌بلند لوکس به بازار داخلی کشور باز شود. نمایشگاه خودروی تهران جایی بود که ایرتویا برای اولین‌بار از لکسوس RX نسل چهارم پرده‌برداری کرد و نوید عرضه این خودرو را به مشتریان خود داد. حال پس از گذشت چندماه از این موضوع، ثبت سفارش RX200t آغاز شده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود سلطان شاسی‌بلندهای لوکس به خیابان‌های کشور باشیم. پیش‌بینی می‌شود RX200t با قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان بازار خودروهای لوکس بالای ۴۰۰ میلیون تومان را قبضه کند و رقبای اروپایی خود هم‌چون ولوو XC90 و ب‌ام‌و X4 را پشت سر بگذارد.

همچنین لازم به‌ذکر است که نسل سوم RX 2013 هم‌اکنون با کارکرد ۲۵ تا ۳۰ هزار کیلومتر با برچسب قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با این وجود بار دیگر باید شاهد موفقیت این شاسی‌بلند لوکس ژاپنی در بازار باشیم. لکسوس RX200t مشخصات فنی مشابه به NX200t دارد و تنها اتاق بزرگ‌تر و لوکس‌تری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. پیشرانه دو لیتری مجهز به توربوشارژر نصب شده روی این خودرو، توانایی تولید ۲۳۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. انتقال قدرت به وسیله جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک انجام شده و با توجه به شرایط رانندگی، قدرت تولید شده به چهار چرخ منتقل می‌شود.

ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد

ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد

ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد

ثبت سفارش لکسوس RX200T آغاز شد



نظرات